Mammapudding Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Skulle legge meg og sove litt men hadde litt vondt i ryggen så tok meg en spasertur på badet...Plutselig ble det vått nedover lårene og på badematta og trusa var gjennomvåt!! Men det var blankt og luktet ingenting..er det litt av vannet som har gått eller? Det kan vel ikke være noe annet:) Er spent på om det kommer mer, eller om jeg får vondt snart..mer vondt altså..Skal vente litt før jeg ringer føden, må se om det kommer noe mer vann:) Så spent nå
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Hei! Alt vannet trenger ikke å gå med en gang, hvis hodet f.eks sitter godt nede i bekkenet. Da blir det ikke en fullstendig vannavdgang med en gang, da hode ligger i veien som en "propp". Ring dem du å snakk med dem, få det registrert, dette når vannet har gått er det en større infeksjonsfare over tid og de vil sikkert avtale en tid for kontroll hvis ikke riene starter. Lykke til:)
kaur *har født!* Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 åh.... missunnelig.... Håper det setter i gang .-)
Mammapudding Skrevet 3. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2007 Takk for tips:) Ringte føden og måtte komme på kontroll for å sjekke at babyen hadde det bra og at den lå sånn som den skulle, alt var bra:) Har fortsatt ikke rier, så hvis ingenting skjer i løpet av natta skulle jeg komme på kontroll imorgen tidlig:) Så nå er det bare å vente å se om noe skjer i natt:)
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Lykke til. Med meg gikk vannet, og etter ca en halv time startet riene opp. 4 timer og 14 minutter etter vannavgang var Lillemor født! Håper det går like greit for deg! Klarer liksom ikke helt å forlate BIM...
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Hei! du får ha lykke til, håper for din del at riene starter opp etterhvert, men uansett er det ikke så lenge før du får den lille i dine armer. starter det hele opp får du sende fødestøv videre til oss andre som ønsker å bli ferdig og en smule utolmodig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå