Joolimooli Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Noen som har gode råd mot håravfall etter graviditet???
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 heeeelt naturlig!!! mister jeg også,er snart 4 mnd siden fødseln,er i denne tiden fra ca. 3 mnd alderen vi begynner å miste alt det tykke håret vi hadde da vi var gravid,ikke noe å gjøre med det tror jeg..,men du er ikke alene =)
Joolimooli Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 Ja, jeg vet det er naturlig... men tenkte kanskje det fantes en vidunderkur.... Blir gal av alle hårstråa som ligger nedover ryggen min og alle andre steder i huset til enhver tid... sukk...
pinglo Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Hvis du (HI) finner en vidunderkur,så gi meg en lyd! Er 4 måneder siden fødsel i dag,å jeg blir snart gal. Mista godt med hår den siste måneden.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 jeg vil også vite om du finner en vidunder kur,hehe =) er også lei av hår overalt,barna er fulle av hår også,huff..ikke greit,men det går hvertfall over,glad er jeg for det =)
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Redken Vivagen shampoen reddet ihvertfall manken min, håravfallet ble mye bedre etter at jeg startet med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå