Gå til innhold

noen flere som har nesten dagelig vondt i hodeT?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm..kanskje mangel på jern? bestill en legetime du for å være sikker :)

Skrevet

hmmm.. kommer jo ann på aituasjonen din,. hvordan og hva du spiser. drikker du mye? ha en fast regel. drikk hver gang du går forbi vasken.. vist du skjønner.. stress kan det komme av. men er du beskymret snakk med jordmoren din=)

Skrevet

dersom du har mye hodepine kan det være tegn på svangerskapsforgiftning, så var jeg deg ville jeg tatt kontakt med legen din..

Skrevet

Jeg har det,men det går som oftest over etter en times tid. Føles som man har en mann med slegge i hodet til tider.. Men tror ikke det er noe farlig. Min lege sa det var helt vanlig p.g.a det ekstra blodet osv. Og da om man stresser litt eller gjør brå bevegelser er det mye mere blod å flytte på nå enn før vi var så heldige å bli gravide. ;)

Skrevet

kan det være tegn til svangerskaps forgitning?:S kaster mye opp å sånn. har vært på ul på onsdag da var alt bra. jah det er skikkelig ille, må ta en tabelett å håpe på det beste:)

Skrevet

Jeg har hatt det nesten daglig i perioder. Først i uke 14 og 15, så nå i uke 22 og 23. *bank i bordet, nå er det borte* Paracet tok det for det meste på meg.

Det er ikke snakk om svangerskapsforgiftning her i hvert fall. Jeg tror det er helt ufarlig. I hvert fall har jeg fått beskjed om at det sannsyneligvis er hormonelt.

Men uansett, er man bekymret, bør man ta kontakt med lege/jordmor.

Skrevet

okai=) takk. godt å høre. det er sikker så mye som skjer i kroppen min at:P heh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...