Gå til innhold

Hei alle kjente septembermammaer ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det?

Vi er tilbake etter 3 uker i Portugal. Oda begynte så og si å fullamme der igjen, varmen tok vekk omtrent all matlyst - men det gikk greit, og nå er vi nede på 2 amminger i døgnet igjen. (morgen og kveld)

Skjedde mye i Portugal, hun har fått ei tann - har tre til på vei... er begynt å krype, sier heia, hadet og takk. Er ei skikkelig hermegås!! Har akkurat 1 mnd igjen til jeg skal begynne å jobbe nå, det blir rart.... men på ett vis skal det bli godt å komme igang, for det blir vel neppe så ille som jeg ser for meg.... (håper jeg)

Håper dere alle har det kjempeflott:) Har liten tid til PC for tiden, men er litt på facebook innimellom slagene - så er bare å legge meg til der for dere gamle kjente dibbere hvis dere har profil (Linn Eidem K heter jeg)

Akkurat nå er Oda sammen med bestemora si ute å leker, pappan hennes er på guttekveld og jeg sitter bare rett opp og ned å gjør ingenting....digg!

Klem fra oss:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen tilbake tulleku!

Og grattis med masse events mens dere var borte! Så utrolig moro!s

Skrevet

Dytter denne litt :-)

attpåklatt, elendig mamma? ;)

Skrevet

Neimen hallooooooooo!!! Tenkte på deg her om dagen, ser at vibbene rakk helt opp til deg;)

Portugal ja, var det fint? Gikk turen bra? I morgen skal jeg pakke kofferten, vi drar til varmere strøk onsdag, hurra!!

Gratulerer med tannebisser! Sånn er det her også når, det kom to nede for en stund siden, og i det siste har hun vært en håndfull og vel så det. Plutselig så jeg en overtann som forsøkte å komme frem, og etter et par dager kom det jammen to til! Så nå er det minst tre tenner på gang her. Hermegås ja; det må være noe som går! Jeg har hostet litt i det siste, så hun har lært seg å hermehoste, hihi.

Jeg begynner snart i jobb igjen, så da blir det nok lite dib tenker jeg.

Facebook ja,.. kremt... har profil, men er nesten aldri der. Skal legge deg til, så får vi snakkes sånn av og til der, evt msn:)

Skrevet

Så koselig da :-)

Lukas går nesten han, skyver forran seg en så plastikstol og løper nesten :P Og fra sofa til bord/stol og når vi holder han :-)

Sier klart Mamma, Pappa, takk, ja og nei :-) Har fått en utrolig morsom hermelatter :-p

Han har 8 tenner og nr 9 på tur :-p Er 10425 g og lengden er jeg faktisk ikke sikker på denne mnd da det var en annen som målte, ble da samme som sist!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...