Gjest Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 går natt gikk bra.. han var litt sint da han ikk fikk natt flasken sin, når han la seg. men hadde magen full av grøt så jeg viste han ikke var sulten. la han kl 20, sovnet 2030 våknet 21-22 våknet 01-0130 våknet 0830 (!!!!!) vanligvis bruker han å våkne kl 04 å skal ha mat, ikke i natt .. det var deilig.. kune ikke tro det, da jeg våknet i morrest ) får se hvordan det går i kveld.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 herlighet så flott da:-)) godt å få såve litt extra innimellom:-)
Gjest Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 ja, har ikke vært mye søvn her i huset.. ikke når man er alene.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Så flinke dere er, både den lille og du som orker dette:-) Hold ut så skal du se dere får etablert gode søvnvaner i løpet av få dager:-) Heia heia!!
Gjest Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 håper det ) synes han var kjempe flink i går. og dette gjør jeg så jeg ikke skal være helt utslitt når jeg begynner på skolen igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå