Gå til innhold

lager beibin deres lyder i søvne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg tror han drømmer.. :)

klynker litt og rister litt..

syns synd i han når han gjører det da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker min lagde masse lyder, det gjør han fortsatt å han blir 5 år. Bare at nå er det mere bevist. Han må riste på hodet å lage en høy irriterende lyd før han sovner.

Det var søtt da han var baby:o)

Skrevet

hihi.. så morsomt..

artig med slike vaner el uvaner ;)

Skrevet

Ja, før. Men ikke nå lengre. Han våkner opp om natten så lager han den lyden å det vekker oss. Pinlig når vi skal overnatte noen plasser å de begynner å lure på hva slags lyd det er. De fleste synes det er rart og morsomt helt til han holder de våken. Ikke morsomt lengre. Helsesøster, leger vet ikke hva jeg prater om. Får han ikke til å slutte.

Skrevet

hahaha.. eg sitter og ler.. :)

du må tvinge legen din til å sitte hos dere når han skal legge seg ;)

er vel en uvane han kan klare å slutte med.

Skrevet

De har kommentert det i bhg, å lurt på hva i alle dager han styrer med. Gikk til nickwall fordi han er utadgerende, å hun skjønnte ikke hva jeg pratet om. Vurdert å kjøpe videokamera slik at folk kan se hva jeg prater om. Har prøvd det mest tenkeligemusikk, vekke han, sitte på stol, stryke han over håret, prate med han, belønne han... ingen ting har virket litt engang. Det er virkelig til å bli gal av i blant.

Håper den neste ungen ikke arver hans merkelige uvane:o)

Skrevet

hehe ja avogtil ;)

han snorker litt ...

men så kommer det sånne pustelyder..liksom sånn etter man har grått endel,så får man liksom ett sånn sukk..

hehe...sånn får han hele tiden ;)

ganske betryggende også,for da vet jeg at han puster..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...