lillegull:) Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 leste noen innlegg her tidligere ang pappagave, ikke tenkt på det jeg, men ble litt inspirert:) min samboer har vært utrolig tålmodig med meg og gjort så godt han kan hele tiden tross for at han har en jobb som sliter han helt ut.. jobber gjerne 14 timer i døgnet.. og krevende meg i tillegg da..hehe:)han har spandert masse mammaklær til meg hele veien, for jeg har klagd sånn på at jeg ikke har noe å ha på, og i det hele tatt han er tvers igjennom go:)..hehe.. så i kveld skal jeg overraske han med en hyggelig kveld.. også kjøpte jeg en gave til han da.. kjøpte buzz jeg.. det er jo så artig og det er jo noe vi kan gjøre sammen tenkte jeg:) vi har spillt det hos noen venner meneikke fått somla oss til å kjøpe det.. selv om babyen ikke har komt ennå så skal han få den nå.. får vel ikke så mye tid til å buzze når lillevennen kommer..hihi.. håper han blir glad..
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Kjempekoselig gjort av deg og Buzz er jo et skikkelig ok tidsfordriv da.
AMK<3 Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 å så hyggelig=) kanskje jeg skal kjøpe noe jeg også=P hmm...får ta meg en tur til byen i morgen å se=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå