Gå til innhold

Savner en "tilbake" knapp her på bim!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor finnes ikke dette, tro?

I bunnen av hver tråd skulle det vært en tilbake knapp, slik at vi slapp å gå "helt" opp i venstre hjørne hver gang....

Er jeg lat, eller er det flere med meg som savner en slik knapp??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rett under her står det jo:

"Tilbake til Skravlesiden"

er det det du mener???

Skrevet

Enig, hadde vært mye enklere med en hslik knapp.

Skrevet

Hehe!! Ja, huff så flaut!! Er den ny eller? Kunne ha sverget på at den ikke var her før?!

Skrevet

Tror hun mener en slik knapp som leder oss direkte tilbake til siden vi var på etter f.eks ha gått inn på et innlegg og lest. For hvis du trykker på "tilbake til skravlesiden", så kommer du jo tilbake til første side av denne siden, og dermed må du bla deg frem til den siden du var kommet til, dersom du egentlig holdt på å lese noe på side 3 på skravle...

Så eneste måten å komme direkte tilbake på, er vel tilbakeknappen øverst til venstre... Men dette er jo litt tungvint, dersom man i tillegg har svart på et innlegg, for da blar den jo på en måte tilbake svaret ditt også (selv om det er blitt sendt da, likevel).

Er derfor helt enig med HI, det burde ha finnes en enklere måte å komme tilbake direkte der man var.

Skrevet

Lur måte å formulere seg på Keisersnitt 13.08.07! (Kult nick, forresten!)

Mente i grunnen begge deler. Savnet "tilbake til skravlesiden". Som jeg jo nå forstår at faktisk finnes, men savner også en "tilbake nøyaktig der du var knapp".... Skjønner?! ;)

Skrevet

Trykk på backspace, så kommer du tilbake til der du var på siden da du klikka deg inn på et innlegg. :) Men da får du ikke med oppdatering.

Skrevet

En slik knapp har du jo på tastaturet ditt, den backspace knappen øverst til høyre (med pil mot venstre på) da kommer du tilbake til samme side og ved samme innlegg du klikket deg inn på :o)

Skrevet

Oj, hehe, ser Anne-B var litt kvikkere enn meg her... :o)

Skrevet

Omg! Alt det dere vet! Hehe!

Takk for hjelpen alle sammen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...