Gå til innhold

Et tips til dere fødeklare:


Anbefalte innlegg

Skrevet

slutt å bruk sminke:)

hehe..

eg hadde på maskara då riene begynte..

glemte jo at eg var sminka..

 

-så på fødselsbilda ser eg jo helt j.... ut.... ikke at det gjør så mye, men er ikke så fint med en nydelig beibi + ei slita mamma med sort sminke klint utover fjeset..

 

hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen fare, bruker skjeldent sminke:o)

Skrevet

Hehe jeg hadde egentlig ingen planer om å se ut som en kongelig rett etter jeg har klemt ut en ungen på 3-4 kg uansett...hehe så akkurat det der orker jeg ikke stresse med en gang :P Får ta med en pakke sminkefjerner om det skulle bli for ille hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...