rosa og en blå Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 slutt å bruk sminke:) hehe.. eg hadde på maskara då riene begynte.. glemte jo at eg var sminka.. -så på fødselsbilda ser eg jo helt j.... ut.... ikke at det gjør så mye, men er ikke så fint med en nydelig beibi + ei slita mamma med sort sminke klint utover fjeset.. hehe..
twoboys & a girl Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Ingen fare, bruker skjeldent sminke:o)
Gjest Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 vannfast mascra det er det det går i her i huset
Aylinah Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Hehe jeg hadde egentlig ingen planer om å se ut som en kongelig rett etter jeg har klemt ut en ungen på 3-4 kg uansett...hehe så akkurat det der orker jeg ikke stresse med en gang Får ta med en pakke sminkefjerner om det skulle bli for ille hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå