twoboys & a girl Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Jeg sliter med å sitte, stå og ligge. Har muligens skiveutglidning i ryggen, men har i det siste fått smerter i bekkenbeina, over baken og nedover bene, knærne. Nedpress/stikking i underlivet. Tungt å gå, går bredbent og noen ganger må jeg holde meg fast i trapper ol. Tror jeg har fått med det meste. Noen som vet hva det kan være. Sover utrolig dårlig og lite om dagene.
Kaosmamma' n Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Kan jo høres ut som en mulig bekkenløsning, be om henvisning til fysioterapeut som kan vurdere deg snarest.
twoboys & a girl Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 Men skal ikke det gjøre vondt hele tiden? Eller er det forskjellige stadier av det å? Har henvisning til fysio pga skiveutglidning, men har hatt en pause nå for han så ingen bedring. Får ringe de igjen. Har time hos jordmor den 15.så får høre med henne, vis det ikke er borte til da.
Amanda- Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 uff........ føler med deg.. har ryggproblemer fra før og no bekkenløsning.. unner ingen og ha det sann.. uff.. hehe.. nei du får bli henvist til fysio..=) beste rådet jeg kan gi=)
Sissel84 Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Har du samme symptomer som henne som startet innlegget? Bare lurte på om det var bekken løsning for jeg har det akkurat som henne. Jeg snakket med min lege i juli en gang ang dette og han sa det beste jeg kunne gjøre var å gå,det jeg orket. Han sa heller ingen ting om hva det kunne være. Han mente at fysioterapeut ikke kunne gjøre noe. Men om du har en annen erfaring med fysioterapeut er det jo verdt å prøve det om du syntes det hjalp. Vet også om noen som har prøvd bekken belte. Delte meninger om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå