Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Har ei snuppe på 5 mnd.. Har ikke kontakt med faren.. Ingen kjæreste.. Ingen flørt.. Er bare meg og snuppa.. Men jeg har såååå lyst på en baby til.. Er helt syk... Uff.... Elsker den lille snuppa mi.. og vil gjerne ha to tette.. men det ser ikke ut til at kommer til å skje.. *snufs* )
FrøkenSprøken Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Wow! Da har du kommet lenger enn meg! Mini her er 16 mnd, og jeg har bare så vidt begynt å leke med tanken på å få en til om noen år. Før var jeg sikker på at jeg ikke ville ha flere. Men vil du ikke være i et stabilt forhold før du får enda et barn? Ha noen å dele alle de gode (og tunge) tingene med? Og hva hvis du får enda et barn nå, og så møter du drømmemannen om noen år. Hvis dere får barn sammen har du jo da barn med tre forskjellige fedre!
Gjest Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 jeg er og alene med mi og har ikke kontakt med bf, ingen kjærste eller flørt og er også super baby syk.. sukk.. vanskelig det her!!
¤ my precious ¤ Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Jeg har et lite troll på snart 4 måneder og på samme sted i livet som deg... Singel, ingen flørt, ingen mulighet for at det noen gang skulle bli barnefar og meg igjen....Men har SÅÅÅÅ lyst på en liten til - vil også ha to tette....*snufs og sukk*
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 jeg hadde også lyst på en til super lenge. men nå vet jeg ikke helt, når jeg ser på hva frøken likestillingsmeninster planglegger så er jeg ikke sikker på om jeg trør og få flere barn. kan jeg ikke vite at jeg kan få gitt dem en oppvekst jeg kan stå får, så kan det være det samme
Tinaisme Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Sunniva er 6mnd, og jeg er også på samme stedet når det gjelder kjærlighets livet.. Men vil ikke ha flere barn før jeg finner en å leve med ;o) Men uansett ikke før om noen år..
Singelmamma og banden Skrevet 4. august 2007 #7 Skrevet 4. august 2007 Jeg har fått en ny ca hvert tredje år, alene alle tre ganger, og har aldri rukket å bli babysyk før de har vært på vei;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå