Gå til innhold

idag hadde det passa godt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

å føde..har sove godt i natt, stod opp og spiste frukost og la meg og sov til halv 2 igjen så eg føler meg utkvilt :)

det er ikkje for varmt ute og eigentlig ein veldig fin dag å få barn på :)

har litt murringar i ryggen og litt i magen...håpar på at det set skikkelig fart snart.....

har jo lakserolje ståande.....kanskje eg berre skal prøve med 2 ss?

ååå så fristande!

nesten som "don't push the button"

fleire som føler at i dag er dagen/natta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

du er ikke den eneste som håper på at det skjer noe snart. har hatt masse ondt i ryggen og sammentrekninger i magen og ned i skjeden. Men neida, det holder på i mangen timer og så gir det seg.

Har sagt opp leiekontrakten med huleboeren min her for noen dager siden, med øyeblikkelig virkning. Men det ser ikke ut som om det er tatt til etterretning.

Har i tillegg fått bedskjed at jeg er moden og det kan skje når som helst.

Har prøvet det meste men det er ikke noe som hjelper, har vasket huset (fikk bare masse ondt), prøvd meg på sex, lange turer etc (alt ender med ondt i mangen timer som gir seg.

Så vet noen hvor påknappen til fødselen er så vil jeg gjerne vite om den.

Sliter for tiden med treg mage, så det blir nok på apoteket å kjøpe lakserolje i morgen.

Skrevet

oh! finnes det en knapp?

den har ikkje eg heller funne!

har slitt med totalstopp i tarmsystemet eg også...

så blanda to ss i litt biola i 6 tida og no får eg endelig gå på do...faktisk en lettelse.....

har hattmurringar i ryggen sidan i går kveld men dei verken forsvinn eller blir sterkare.....

får sjå no om det blir noko fart på dei....

ligg og er litt uggen no da, men det hører med....

angrar ikkje....

Skrevet

da er vi i samme boks. Jeg håpet at det skulle finnes en på knapp, så langt har avknappen hengt ganske godt.

Hvis det er noe trøst har jeg hatt murringer i flere døgn, med masse tak og stråling ned i skjeden med ca 15 min mellomrom. dette holder på i noen timer på kvelden/natten. men våkner uten å være mamma hver morgen og like stor nedtur.

vil ha henne ut nå før hun blir for stor, skal føde i seteleie og hun er stor og sterk nå, kan komme ut. Så kan jeg heller hjelpe henne å fete opp de siste grammene etter hun har kommet ut.

Skrevet

åh skjønner deg såå godt!

du er tøff som velger å føde i sete da, jeg har aldri fødd før, og hadde nok vert litt redd om eg skulle føde i sete i tillegg..... men du er tøff og dette klarar du! :)

kjenner skuffelsen...!!!

våkne og tenke "søren!!"

for nokre veker sidan var eg bekymra for om vatnet skulle gå i senga for tenk på madrassen, men akkurat no so kunne ikkje eg ha brydd meg mindre :P

eg veit ikkje heilt kva eg skal kjenne etter heller.....og om mageknipen berre er fordi eg har vondt i magen, eller om det er fordi noko er på gang?

og desse murringane, er det modning eller??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...