JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Vesla har helt vannaktig avføring, med bobler i idag, lukter vondt gjør det også... Hva kan være grunnen til dette? Hun får bare mm. Hun sliter med å få sove idag også, så jeg lurer på om hun plages med dette. =( Jeg kan også legge til at hun tidligere har hatt avføring etter hver eneste amming pluss litt ellers, mens hun den siste uken har begynt å få avføring bare en gang om dagen, og det har vært dager uten noe også... Noen som har peil?
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 jeg vet jo ikke hvor gammel hun er.... men det tar jo litt tid før de små kroppene venner seg til melk,mat..etc.. kanskje noe du har spist? Hvis ikke hun virker plaget er det sikkert ok;=)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 minien min Bæsjet også OFTE i starten... Det regulerte seg etterhvert.. en stund var det KUN på morran etter vi sto opp:=)
*LykkeligMammaTilTo* Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 ser hun erfødt i mai.. grattis.. min var ogå slik i starten.. først bersjet han HALE tiden.. men etterhvert ble det 3 ganger i uka og nå 1 gang i uka(kansje lengere tid mellom og) "har også hatt sånn bobblebers:P" helsesøsster sa det var normalt;)
Gjest Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Avføring til de små som fullammes varierer med hva du har spist. Høres ikke unormalt ut det du beskriver, minen her har slik av og til han også. Det er vanlig at de får sjeldnere avføring etterhvert når de fullammes, og siden morsmelk er lett fordøyelig blir de så og si aldri forstoppet, så ikke stress det. Alt fra 10 ganger om dagen til 1 gang hver 14. dag er vanlig
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 3. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2007 hmm, hun virker som om hun er litt plaget med magen, men det går seg nok til, hun har sovnet nå, så da kan det nok ikke være så altfor ille. Er litt overrasket over den lukten altså, trodde det ikke skulle lukte så vondt av ren morsmelkbæsj jeg, det stinker jo pill råttent...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå