Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Som kanskje noen har fått med seg, begynte jeg med blødninger fredag i forrige uke. Blødde litt, fikk komme på legevakt, og på ul mandag.. Baby fin og frisk, sa legen, full i liv og hjertet som banket, men veldig liten i forhold til hva den skulle vert, men lege mente det bare var fordi jeg ikke var så langt på vei som jeg trodde. Selv om jeg var 99,99% sikker på når det var eggløsning osv.. men men.. blødningene økte på, og jeg fikk komme til lege i går formiddag. Lege fant ikke hjertelyd på fosteret med doppler, og sendte meg til priv.gynekolog, som tok innvendig ul.. Etter en lang, taus undersøkelse konkluderte hun med at her var det ikke noe liv å finne. Videre til sykehuset, ny ul som konkluderte med akkurat det samme.. og fikk så tabletter for å få ut babyen..Det hele er i grunn uvirkelig, men samtidig forferdelig vondt.. Så ville bare takke for meg her inne, jeg kommer nok tilbake men det tar nok litt tid.. lykke til videre alle sammen.
Niem og Patrick Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Nei og nei så trist Lykke til videre, og håper vi ser deg snart her inne igjen.. Klem
twoboys & a girl Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Huff, hater å lese slike innlegg. Vet ikke helt hva man skal si. Føler så med deg. Du får ha lykke til videre. Trøste klem.
Tussa og Sofie Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Åh, nei, så utrolig trist....stakkars dere! Lykke til videre og håper ting ordner seg når dere er klare for det (
Ein T Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 off. dette er det andre innlegge jeg leser om to som har mistet. er så urettferdig. synes virkelig synd på dere... har mistet selv en gang i uke 12,men dere må ha det enda verre,er jo komt så langt og alt skal være så sikkert lixom. vil gi dere en go varm klem fra meg... tørker tårer å tenker på dere! masse lykke til videre.
tudeluuu Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 huff og huff! Dette var triste greier! Håper at dere får det til å klaffe fort igjen, så vær velkommen tilbake til 1. trimester =) ta vare på deg selv!! trøsteklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå