Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Jeg er så full av dårlig samvittighet om dagen. Jeg har verdens beste samboer, jeg er gravid 8+4. de siste to ukene har jeg vært veldig kvalm og svimmel, og sexlysta er ikke til stede i et hele t att. orker nesten ikke at han tar på meg en gang. Han sier at han fortsår at jeg ikke vil ha sex når kroppen m in er så i ulage, men fortsat har jeg så veldig dårlig samvittighet. Han er jo verdens beste mann, å vi har alltid hatt fsntastisk sex. Jeg er ikke redd for at han kommer til å være utro heller. Han vil bare mitt beste å sier at jeg ikke skal tenke på det, men jeg klarer ikke å la være. Føler jeg forsømmer absolutt alle mine "husmorsplikter". Husarbeid går det trått med og ingen sex...stakar mannen min som er vant til at jeg er i storform. Noen tips til hvordan jeg kan få sexlysta tilbake??
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Ta tiden til hjelp... det var det eneste som funka for meg. De første 3 mnd er det ofte mye å tenke på og mange stresser litt for at ting kan gå galt osv. Kroppen forandrer seg enormt og du kan kanskje være trøtt, kvalm og slapp... Hos meg forandra det seg når jeg var 3-4 mnd på vei. Da kom sexlyssten tilbake for fullt og jeg hadde aldri vært så kåt før. Prøv å finn nye, spennene ting som tenner deg, men ikke press deg selv. La det komme naturlig :-) Det ordner seg nok skal du se, og du er heldig som har en så forståelsesfull samboer. Fortell ham at du setter pris på han og gi han litt ekstra kos i ny og ne.. trenger jo ikke å "slippe han inn" for at han skal ha det godt. Lykke til...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2007 #4 Skrevet 18. august 2007 Det er veldig vanlig å ha nedsatt sexlyst under graviditet, særlig de første månedene. Jeg trodde aldri jeg skulle komme til å ha lyst igjen, men den har kommet og gårr gjennom hele svangerskapet. Nå er det bare 3 uker igjen, og jeg har ikke lyst for tiden. Barnet i magen er så stort at det føles som vi er tre i senga...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå