Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at noen si at en ikke skal bade i sjøen de siste ukene før fødsel....Det er så varmt i dag og vi skal på seiltur i helgen, har så lyst å bade litt... Noen som vet, har hørt, etc...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ingen fare å bade på slutten.. det er etter fødselen du skal ligge unna bading pga infeksjonsfare. Jeg har spurt på sykehuset så jeg føler jeg sikker når jeg sier dette.

Jeg hadde termin igår, og badet forrige helg.. skal mest sannsynlig bade i morgen også om ikke lille tigergutten har kommet ennå da.

Kos deg med badingen, det er herlig å kjøle seg ned litt.

Skrevet

Skjønar godt at du vil bada - eg elske å bada...

Det som er vorte sagt, er at ein ikkje skal bada dersom vatnet har gått, og nokon seier òg at ein ikkje skal bada dersom slimproppen er gått.

Andre seier at ein kan bada, og at ein uansett vil merka det om vatnet går medan ein badar... Eg ville kanskje ha...ja...i veke 37? Trur eg ville ha halde meg til vassing, berre for å vera på den sikre sida. Spørs på formen. Om formen er god, ville eg kanskje vågd meg på ein kjapp dukkert, men ved "seigpining". Eg plar alltid å hoppa uti utan å kjenna fyrst, men i denne fasen ville eg gått sakte utover. Kroppen får jo eit lite kuldesjokk...

Er no 5 dagar over, så eg vågar ingenting no... Legg meg ikkje i badekaret ein gong.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...