Gå til innhold

er dette "slutty" ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal på jobb (klessbutikk) og sliter som vanlig med antrekk..

hvordan høres det ut med jeans mini skirt, svart strømpebukse (ikke tynn) svart "pose" topp med ermer og lyserosa pumps..litt slutty eller går det bra???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er kanskje akkurat på grensa med rosa pumps til, men så er jeg nokså konservativ også.

Skrevet

Hadde droppa strømpebuksa jeg da men.....................skoa hørtes kult ut synes jeg:-)

Skrevet

på grensa tåler jeg hehe:p

måå bare bruke de pumpsene, er de stiligste skoene jeg har hehe:p

Skrevet

iiik droppe strømpebuksa går ikke nei...har ikke ben som bør blottes:s

Skrevet

Spørs jo litt hvordan klesbutikk det er også, men så lenge skjørtet ikke er pinnkort synes jeg det hørtes ok ut, bare artig med litt knæsje sko =)

Skrevet

Har ikke tilfeldigvis et armbånd, eller annet smykke i liknende farge som skoa? bare for å ''ta'' igjen det rosa litt lengre opp på kroppen lissom?...

Anyways, hørtes ikke akkurat ut som et uvanlig antrekk for en klesbutikk..hehe

Skrevet

haaaater thights. Det burde være forbudt for andre enn robin hood. I går stoppet jeg nesten en dame på gata og takket henne fordi hun ikke gikk med footless thights under olaskjørt. Ellers høres det veldig bra ut. Er vel ikke slutty med råsa sko? Jeg har knallrøde høyhelede lakksko som jeg går med ofte. Mmm. :)

Skrevet

Haha, jeg synes det er slutty med rosa pumps, og elsker tights under dongriskjørt. Å du våger deg å stoppe meg om du ser meg i mine nydelige tights.

Skrevet

Høres ut som et bra antrekk for en ungdommelig butikk? Rosa pumps er kult! :o) Og antrekket er overhodet ikke slutty! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...