~Simelisa & Marina~ Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 det er tungt å være til på slutten... for min del er d veldig kjipt, akkurat nå i allefall... Mannen min er på nordsjøen og hormonene tar fullstendig overhånd og kjenner at jeg bare vil ha han hjem, men enda 3 dager igjen til han kommer hjem, men så er d KUN 10 dager igjen til snuppa vår kommer til verden... Jeg savner å ha mannen min her, jeg elsker han så usedvanlig høyt.. litt sutre innlegg men og en stooooor oppmerksomhet til mannen min Tommy <3 Måtte bare få d ut... Klem og lykke til videre alle sammen...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 dytter denne opp jeg... Er selv på slutten og vet at det er fryktelig slitsom på alle måter å være til, en er lei og kanskje er ikke alt eller går ikke alt som du vil! Det er mye en vil gjøre og en vil såååå gjerne bidra men klarer/orker ikke av forskjellige årsaker. Forstår deg veeeldig godt jeg, i allefall siden mannen din ikke er hjemme i tillegg nå!!!! Håper det vil gå bedre fremover, det er ikke lenge igjen nå da! Lykke til og sender en god klem.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 jeg er 11 dager på overtid, og min mann er på sjøen og kommer ikke hjem før om 14 dager snufs.
Tasseliten Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Får vel snufse litt eg og då. Gubben reiste i går og skal være vekke i 14 dager. Kun 3 uker til termin. Håper minien holder seg der til pappa kommer hjem............
Persille,Smule og lille Trille Skrevet 4. august 2007 #5 Skrevet 4. august 2007 Ja det er tungt! Hormonene herjer, bekkeløsningen er blitt ekstremt ille den siste tiden, har lagt på meg 4-5 kg vann den siste uka og får ikke på meg noen sko, BLÆÆÆÆÆ!!!!!! Denna ungen burde jammen være vakker, he-he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå