Gå til innhold

Andre som nesten bare kjenner spark langt nede ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 24 og venter ei lita jente. Har kjent spark i en måneds tid. Og bare lavt.. det vil si, helt nede mot tissen liksom:-)

Vet jo at alt er normalt, men skulle gjerne hatt sparkene lengre oppe. Det er så ubehagelig. Når jeg sitter, skvetter jeg til. Av og til kjennes det ut som hun sparker ned i skjeden og foten skal poppe ut. Andre som har det slik?

(Det med spark "nede i" skjeden tror jeg kanskje kan være at hun sparker innover liksom?...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min spenner også bare helt nede, men regner med det endrer seg etter hvert som h*n vokser og snur å seg osv=)

Skrevet

jeg er i min 20 uke.her mener de og at d kommer en jente.d sparker bare nede hos meg...jeg har akkurat samme følelse

Skrevet

Har det også sånn. Men har morkaka liggende på fremsiden... Av og til når h*n sparker får jeg rykning i hele kroppen, som om den sparker i en nerve eller noe... Gjør ikke vondt, men er ubehagelig og ser ganske komisk ut ;P kan også kjennes ut som h*n skal sparke seg ut til tider.

Skrevet

Er foresten 26+4

Skrevet

Min sparker også kun nedover. Faktisk litt småekkelt av og til:-)

Kjenner det dunker langt nedi skjeden her også:-)

Kanskje de flytter seg etterhvert som magen trekker oppover.

Skrevet

Er forresten i uke 23:-)

Skrevet

samme her:)

Jeg har morkaken øverst i livmoren på framveggen - så mulig derfor jeg ikke kjenner spark så langt oppe... kanskje du også har det?

Kjenner noen gang at det sparkes ned mot sjeden også - litt ubehagelig men den kommer nok ikke ut;)

Skrevet

Åååå, nå gjorde du meg faktisk glad! Mente jeg kjente spark i går kveld og idag tidlig, men så var jeg ikke sikker fordi jeg kjente det så langt nede.. Var ikke sikker på om det var spark eller rykninger i musklene med en gang. Det var som små støt mot nedre del av magen. Har aldri kjent noe lignende før så det var nok kanskje babyen da. Tror forresten at legen nevnte at jeg også hadde livmoren på fremsiden under første ultralyd når jeg var i uke 8. Nå er 19 uker på vei.

Skrevet

Oi, det er akkurat sånn som jeg har det!! Å jeg er bare i uke 17, i går og en gang i sta var det som ei annen over her beskriver at den sparker borti en nerve... For når man tenker på str til den lille kan h*n umulig sparke så hardt! Det er så jeg skvetter skikkelig!!!

Skrevet

Kjenner de tydligst nederst i magen....har vært sånn i flere uker, men har i det siste begynt å kjenne noen dult i sidene også nå :) Jeg er 22+1

Skrevet

Jeg er i uke 20. Kjenner mye spark nederst i magen. Må tisse flere ganger i timen. Ganske slitsomt. Men morro å kjenne liv:-)

Skrevet

jeg kjenner det også bare nede.

det gjorde jeg i hele mitt første svangerskap også,men da fant vi til slutt ut at tutta l¨i seteleie.

Skrevet

jenta mi sparker også langt nede, men ikke så voldsomt ennå...er 23 uker i dag :)

Skrevet

For det meste kjenner jeg det langt nede, men det hender en gang i bland at jeg kjenner spark ut til siden (det også langt nede) og noe bevegelse höyere opp. Hadde det akkurat slik da jeg var gravid forrige gang også. Gutten satt ta i seteleie og det kan jo hende at denne også gjör det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...