Topp 10. Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Var på ultralyd 30 juli, pga usikker termin... og er 14 uker på vei:) Men blir bare litt bekymret for at alt er bra med den lille... Men ryggmarg, hode og resten av kroppen så fin ut!! Og hjertet slo:) Men anatomien var ikke helt ferdig utviklet. D var en fantastisk opplevelse å se den lille:) Har virkelig fått et forhold til den lille nå Jordmor klarte ikke å se om det var gutt eller jente... Følte jeg kjente noen boble "bevegelser" her om dagen, men ikke i går... men skjønner jeg ikke kan forvente at jeg skal kjenne noe regelmessig enda!! Men blir som sagt litt bekymret... Men det er store sjangser for at det skal gå bra når man har sett hjertet slå og fått beskjed om at alt er bra med den lille????
kariuss Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Du trenger ikke å bekymre deg! jeg er i uke 15 og når jeg var på ul fikk jeg samme beskjedene som deg at alt var bra og så helt fint ut. Så jeg orker ikke bekymre meg mer, gjort det nok de 3 første mnd. Dessuten er det ikke noe vi får gjort uansett hvor mye vi bekymrer oss. Og går nok nesten garantert bra med deg nå, du er jo over 12 uker også så jeg syns du skal ta livet med ro =)
Topp 10. Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 Takk for gode ord:) Tenkte ikke så mye over det de første 3 mnd, men det har sikkert mye med at jeg var kvalm 24 timer i døgnet, og det hele bare var helt uvirkelig og at de første 12 ukene er litt kritiske... Men som jeg skrev tidligere så har jeg knyttet meg sikkelig med min lille,etter vi var på ul, så nå kommer bekymringene:) Men det er ikke slik at jeg går å bekymrer meg hele tiden! Det kommer bare snikende i ny og ned:) Gleder oss masse til den ordinære ul for å se den lille igjen å se om vi kan kalle den lille hun eller han:) Og at sparkene kommer regelmessig:) Men takk for gode ord!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå