Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 er svimmel og utafor....legen sier det er et virus. Startet med halsvondt og feber og kraftig hodepine.......Noen som har hørt om dette viruset? Kjenner at jeg ikke er tålmodig nok til å være i dårlig form....kanskje noe jeg skal lære av dette:-) Og jeg som skulle på jentekveld med Allerhelstnorge ikveld....sukk.....nå synes jeg egentlig synd på meg selv altså;-)
phantomet Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Stakkars deg...du er uheldig! Det er lov å synes synd på seg selv en gang i blant...særlig når det gjelder dårlig form som får konsekvenser for hyggelig samvær. Ønsker deg god bedring.
♥Snulder Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 God bedring fra meg også! Snaaaart så er formen på topp igjen! Det positive er at du har jentekvelden til gode;=)
Gjest Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Uff så leit! Vi har ihvertfall hatt en runde i slutten av juni med halsvondt, stiv nakke og skallebank. Mora mi har nettopp hatt det. Kanskje viruset har spredd seg til østlandet. Uansett, dette hørtes ikke godt ut. Masse god bedring til deg. Trøsteklem
Dailis Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Stakar deg. Håper du blir raskt i form, nå kommer visst endelig sommeren til uka:) >God bedring. Klem.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2007 Takk for det:-) Håper virkelig det er noe som snart går over.....Vært helt kake hele uken jo......:-(
Dailis Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Har ikke med allergier å gjøre? Så mange som ikke pleier å reagere på pollen som reagerer nå. Jeg tar dobbelt opp av allergimedisiner, ellers tror jeg ikke jeg kunne startet dagen engang.... Håper du klarer å kose deg litt i helgen selv om formen ikke er bra.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. august 2007 Jo, tanken har slått meg, men halsen og hodet er nok noe annet enn allergi. Men at jeg føler meg helt paddeflat er nok allergien mot burot, for det er den jeg reagerer mest på! Men dobbel dose med medisin.....hmmm.....kanskje jeg rett og slett bør prøve det altså! Kanskje jg våkner pigg og fin imorgen og kan ta jentekvelden med venninna fra utlandet da!!! KRYSSE FINGRE KRYSSE FINGRE;-)))
Dailis Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 Jeg var svimmel, hadde masse hodepine og virket helt ute av form nå, men etter dobbelt opp med allergimedisiner (selvsagt uten å vite at det er ok å gå på over tid, hehe) så er hodepinen, svimmelheten og den sinnsyke trøttheten borte. Så da håper jeg ikke jeg forsover meg mer, ;P Jeg ble litt hoven i halsen og, men det er nok og allergi. Jeg hater å hovne i halsen, så reagerer veldig på det......Men det forsvant det og=D Borut er en fæl ting, virkelig fæl ting.....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. august 2007 Nå har jeg tatt en ekstra pille:-)
Gjest Skrevet 3. august 2007 #11 Skrevet 3. august 2007 En pille, en pille for alt som er ille Tror du jeg skal bare drikke en kopp i morgen? Bør jeg stå over colaen i kveld? Jepp!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 3. august 2007 Hihihihi.......du kommer ikke til å sovne før soloppgang mandag du vet du:-))
♥Snulder Skrevet 3. august 2007 #13 Skrevet 3. august 2007 Jupp.... burota er skrekken.... her klør og svir øynene på både meg og eldstegutten :=(
Karomamma Skrevet 3. august 2007 #14 Skrevet 3. august 2007 Oi da, kjip kjipesen! Håper pillene funker, dumt å gå glipp av noe sosialt da gitt (og dumt å være syk selvfølgelig...)
Reveenka Skrevet 4. august 2007 #15 Skrevet 4. august 2007 Heisann! Er formen bedre? God bedring til alle småsjuke og allergikere og til dere andre hvis dere skulle bli dårlige... c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 5. august 2007 Ser faktisk ut til at formen kommer seg betraktelig:-) Halsvondt er borte, men det varte jo en ukes tid... Men det er nok mye allergi blandet inn i dette også, klør jo som en gal, og har et enormt søvnbehov....... Men når sesongen nå er over skal det settes igang tiltak! Her skal det jobbes med immunforsvar og andre forsvar;-) Har tlf nr klart til en visstnok dyktig homeopat og akupunktør så da smeller jeg igang:-)
Gummelillan Skrevet 5. august 2007 #17 Skrevet 5. august 2007 Du Klatten, halsvondten kan også skyldes allergi. Jeg får i hvertfall båe hodepine og vondt i halsen når allergien plager som værst - tror derfor mange er allergiske mot mangt uten at man er helt klar over det. For egen del har listen over allergener økt betraktelig med årene, så flere som har planer om å starte tidlig hos homeopat før neste sesong. Men veldig bra å høre at du er bedre! Uansett årsak ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. august 2007 Forfatter #18 Skrevet 5. august 2007 Hei du! Ja, jeg har hørt flere si det, men det er jo rart at så mange som ikke har vært allergiske før, plutselig blir det i år........eller kanskje ikke, for det er visst ekstremt i år... Hmm......men homeopati ja, det er tingen. Når jeg hadde søsteren min så var jo ikke dette noe problem, for hun ga meg alltid en dose med krumelurepiller før sesongen satt inn, og den holdt det unna! For jeg er ikke noe begeistret for å putte i meg allergimedisinene.....
Gummelillan Skrevet 5. august 2007 #19 Skrevet 5. august 2007 Enig med deg! Men har fortsatt ikke funnet kuren helt på homeopati for verken meg eller lille Leo. Det så jo lenge ut som det gikk bra tidligere i vår, men til slutt ble listen over hva hun ikke tålte så lang at vi måtte ty til skolemedisin også for hennes lille kropp. Liker det ikke, men ser at hun ble veldig mye bedre av det så da velger jeg å stole på spesialisten. Selv om jeg veldig mye heller skulle ha likt å ty til mer naturlige valg, ja...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. august 2007 Forfatter #20 Skrevet 5. august 2007 Blir dere fulgt opp av homeopaten ennå? For det kan ta lang tid å finne rette middel, og det krever tålmodighet fra alle..... Og så er det jo noe med å jobbe med årsaken til symptomene og ikke bare symptomene som skolemedisinen gjør:-)) Det kan forresten bli en tøff jobb når det gjelder meg, etter de siste to årene i livet mitt..... Blir vel rene terapitimene hos henne jeg skal til tenker jeg:-) Og kanskje det faktisk kan være med på å hjelpe på allmenntilstanden;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå