Gå til innhold

Ja ja, da har jeg...............

Anbefalte innlegg

Skrevet

bakt, 3 paier,eplekake,4 pakker gele,ostekake,lagd salat og ordnet sjokoladekake til et tåg.

Jeg har mel oppover øra og dritt lei sukker,melis, sjokolade og allt annet dritt som følger med å lage kake.

Men sitter å tenker, det er vel verdt det når minsten fyller 2 år=)

Ha fortsatt en fin dag å dytt innpå masse drittsjokolade, derimot jeg dytter alle gjestene mine fulle av dette og forsyner meg selv av salatbollen=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gid, så interessant du... Nok et "skryte-av-meg-selv innlegg" fra deg. Surprise?

*Gjesp*

Skrevet

Skjerp deg annie!

Så flink du har vært Angelica, tipper det blir mange fornøyde gjester da:)

Skrevet

Bla bla bla.... burde ikke dette være inne hos de perfekte skravlerene??

Skrevet

så flott å se at du tar oppgaven seriøst, det betyr at det blir mange fornøyde barnsesjeler i selskapet vi skal ha på onsdag, siden vi har bestemt oss for å leie deg inn som privat-kokk ;) 5-års kalas er ingen spøk..

;)

Skrevet

hahahah, ja for en på 2 år bryr vel seg hardt om du har 5 kaker eller serverer en kroneis?? spar meg for dette skrytet ditt!!

Skrevet

He he ja, værre med de "gjesperene" over her.Gud gjestene der må jo sovne.............................hvis de har noen. Stakars unger assa........

Men men slik går det når en kun tyr til 1-2-3-kaker som en kun tilføyer vann.....kun luft og sukker.....ikke rart de gjesper...

Skrevet

Må bare spørre deg.......Hvis det gjør en perfekt å lage et selskap til sine barn, hva gjør det deg da?

"Not so perfekt"???

Skrevet

"Spar meg"......................å nei vesla, du svarer så da skal jeg fortelle deg at her betyr det mye.......nettopp for meg som vert å servere det jeg selv syntes er godt! Du skjønner, det er voksne også i selskapet her forstår du.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...