Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 har dere mye vann/er hoven i føttene/hendene?enn ellers,hvordan er formen?
Papegøyeblomst Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Hoven i føttene, ja, og leggene... Ellers begynner halsbrannen å gi seg litt. Er TUNG, det er et tiltak å reise seg opp fra senga eller sofaen. Har litt bekkenløsning, så må være forsiktig m å gå mye eller fort. Ellers er jeg i fin form, avslappet og i godt humør - stresser ikke- har alt kjøpt inn og klart - (28 dager til termin) . Nå i helgen har jeg planlagt å vaske/sortere alt babytøy/tepper/sengetøy, og begynne å pakke sykehusbagen. Eneste jeg mangler, er ammeinnlegg i ull, bestilt på ammehjelpen.no, som ikke har kommet enda. Det eneste jeg tenker endel på, er om barnefaren har mulighet til å være med på fødselen eller ikke...Vil gjerne ha ham der, men han har en litt vanskelig hjemmesituasjon for øyeblikket, så det er ikke sikkert at han kan komme fra.... Ellers gleder jeg meg til å se hvem det er som har ligget Klem fra
Papegøyeblomst Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 ...som har ligget i magen min siden desember, skulle siste delen være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå