Gå til innhold

Jeg gruer meg til å gå ut med henne :-S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er nå nesten 5 mnd og hun har begynt å skikkelig mislike å ligge i vogna si. Skriker masse helt til jeg tar henne opp. har kjøpt mei tai, men hun er ikke superfornøyd med den (trenger sikkert litt innkjøringstid begge to). Så det ender med at jeg går og bærer henne med den ene armen og triller vognen med den andre. Da er hun fornøyd.

Det er så fryktelig slitsomt at jeg heller velger å være hjemme.

Ille det også synes jeg :-S

Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke sette ryggen på vogna bittelitt opp og ta ned kalesja så hun får se litt hva som foregår? Jeg har en sønn på samme alder og han er sååå nysgjerrig!

Men jeg syns det ene hakket som er bak ryggen blir for høyt enda, så jeg puuer bare et teppe eller en bamse under ryggen. Da sitter han litt opp.. Han sitter ikke sånn veldig lenge, men bare lenge nok til han får stlt nysgjerrigheten..=)

Vi har hatt problemer med å få han til å sove på dagen i vogna, så nå har vi funnet ut at når han begynner og gråte så tar vi han opp litt, så han får se hva som skjer, han får litt å drikke, å så legger vi han ned igjen, å da legger han seg så godt til rette etterpå, uten å gråte noen ting=D

Har du prøvd å legge jenta de ned etter at hun har fått vært oppe å sett litt først?

Skrevet

Vi har fortsatt bagdelen vi da..... Ikke byttet til sittedelen enda, men det er nok lurt det da kanskje.

Skrevet

Du kan ikke sette opp rygge litt i bagen?

Vi har bagen enda vi også, men den kan jeg sette opp ryggen på..

Skrevet

Nei, da må jeg itilfelle bare bygge opp litt bak. Er bare en plate, ikke noe rygg og sette opp...

Skrevet

Prøv litt mer med mei tai! Kanskje trenger hun litt tid til å venne seg til det? Da kommer hun jo opp til deg, samtidig som hun får stilt nysgjerrigheten sin og kan lene seg inntil deg og sove når hun blir sliten.

Skrevet

Jeg ville vurdert sportsdelen. Mange av sportsdelene kan justeres i ryggen til helt flatt og helt sittende. Han er nok så stor at han synes bagvognen er gørr kjedelig...

Skrevet

he he, akkurat som å høre jenta mi... Hun var også 5 månder da hun begynte å illskrike i vogna... så jeg bare bytta til sportsdelen,nå elsker hun å sitte i vogna å kikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...