Gå til innhold

to tette?


babydilla

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har ikke vært inne her da jeg har en på 14 mnd (og 1 uke) som ikke lar mer lese eller trykke på dataen. (sover nå, og jeg pleier å sove på samme tid)

 

Venter 18 august...lurer på om jeg føser tidligere denne gang? Alt er iallefall klar, krybbe er på plass, baggen står klar, energidrikken ligger i kjøleskapet....

 

Blir litt utolmodig i slutten av ventetiden...

 

Andre som venter nr,2 og får 2 tette?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine blir det akkurat 2 år mellom. har termin i morgen... Det har vært ganske slitsomt på slutten nå må jeg innrømme, men det blir nok bra fremover :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje tett mellom mine. 7 år er ho eldste mi. Har termin 14. Men har venta ei stund no. Fekk ho første 3 veker før tida. Men her ser det ut som at han/ho trivast godt inni magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir 14 mnd mellom mine snupper:-) tror de kommer til å få mye glede av hverandre etterhvert! har termin 27.august og det blir siste stopp for dette svangeraskapet:-) blir nemlig satt igang om jeg ikke føder før termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får tre år og syv mnd mellom mine syns dette er ett fint mellomrom 3-4år. Har ei jente fra før, vet ikke hva som kommer nå,

skal ha ks den 20 august..

 

yess bare en uke igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvis lillegutt kommer til termin den30.august, blir det akkurat 16 mnd mellom han og storebror.

 

Tror det blir bra for dem og litt slitsomt for oss den første tiden. Men dette er vi forberedt på og gleder oss veldig til å bli foreldre til 2.

Med 8 dager igjen til termin må jeg innrømme at jeg er helt klar og at det for min del bare må skje nå når som helst :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...