Gå til innhold

Vestfold...!


Dragemor

Anbefalte innlegg

Heisann Jenter!

Hvordan går det med dere? Har dere mye vondter eller slipper dere unna?

 

Jeg føler ikke jeg kan klage. Har litt vondt i bekkenet innimellom, men klarer fint å sove om natten ;o) om jeg ikke har halsbrann da. Har hatt en del halsbrann, og det kan være ganske så slitsomt syns jeg. "Heldig vis" så kommer det i puljer. Skikkelig ekkelt når det holder på i flere dager i strekk, men veldig godt når jeg ikke har det. Godt å ikke ha det hver dag liksom ;o)

 

I dag er det sol! Og jeg har fått sitti litt i sola, men smelter helt bort så jeg må rømme til skyggen.

 

Gleder meg til å høre fra dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Jeg er i forholdsvis god form... har litt vondt i føttene pga mye vann innimellom.

Men har greid å styre unna den verste halsbrannen til nå, bekkenet sier ifra når jeg har vært litt for aktiv eller gjort noe feil.. men holder det godt ut enda.

 

Det meste begynner å bli klart til Lillemann dukker opp, noe jeg gleder meg veldig til... særlig nå som jeg merker at tiden snart er inne.

 

28 dager igjen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Heisan jenter, har vært borte en stund nå, ikke på grunn av babyen altså:))

Vi har vært litt på farten. Først en tur til dyreparken i Kristiansand med lillemor og minfamilie.Veldig koselig og veldig morsomt for de små. Så falt internett ut etter et lynnedslag i nærheten også har vi vært tre uker på hytte uten tilgang til fjernsyn og internett. Veldig deilig egentlig.

Min form varierer veldig for tiden, og det kommer mye an på hvor mye jeg gjør. Den lille i magen har det bra, har ligget med hodet ned siden uke 28, siste kontroll for en uke siden hadde den gravd seg godt ned i bekkenet mitt, uten at hodet er festet av den grunn. Men det er vel heller ikke så vanlig for andregangsfødende. Har derfor hatt vanvittig vondt i skrittet en periode, det har heldigvis begynt å gi seg. Nå er det mest kynnere og stikninger i magen som plager meg, og jeg blir mye fortere sliten. Det merkes med en aktiv treåring i huset. Godt hun er begynt i barnehagen igjen nå:) Men det er jo masse lyspunkter også, lillemor er veldig opptatt av magen og den får stadig klemmer og nusser. Jeg sover godt om natten, sjelden oppe og tisser før jeg står opp, litt hoven i fingre og føtter men foreløpig ikke plagsomt, har stor virketrang, får gjort unna litt håndarbeid for tiden. Koselig. Ble sykemeldt siste jobbehelgen min, har nå hatt tre uker ferie og går rett i permisjon. Det er nydelig.Så i det store og hele har jeg det bra, selv om det merkes at jeg er rimelig høygravid:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt en fin sommer da Fru Senilix!

Bortsett fra at internett forsvinner... det er ikke noe morro... Det forsvant her også da lynet slo ned i huset til en av naboene...

 

Jeg har det for tiden veldig bra.. lite vondter.. er utålmodig og kunne godt tenke meg at smån hadde kommet nå! Men termin er om 11 dager... så må vel vente litt til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, førstemann, 11 dager igjen til termin:))) Da kan jo igrunnen ting skje når som helst:) Jenta mi kom 10 dager før termin, hun. Jeg fikk ingen forvarsler før det satte i gang. Undres litt på om det samme skjer nå, eller om jeg går over. Time will show.

I hvertfall masse lykke til fremover. Kos deg med resten av graviditeten og bebisen når den kommer:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner virkelig tålmodigheten og kroppen og bli lei... har vondt og føler at jeg er veldig klar for å treffe lillemann...

Håper bare han kommer snart... en uke til termin i dag...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenk at tiden kan gå så fort:) Synes ikke det er lenge siden vi var nygravide jeg:)

Det begynner å bli tungt her også, litt lei meg for at jeg ikke kan leke med lillemor eller trene somjeg pleier, men får tiden til å gå med masse håndarbeid, har så mye jeg har lyst til å gjøre, og rekker nok ikke halvparten engang, selv om jeg har symaskin denne gangen:).

(barselgave fra mannen forrige gang).

Har fått med meg at to vestfoldjenter har fått sine, både zerotondo og to i magen og en til. Vår tid kommer nok jenter, og det før vi aner det:)

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Henter opp igjen denne, jeg For jeg dør snart av nysgjerrighet etter å høre hvordan det går med dere alle sammen:)))))).

Har dere født, eller går dere rastløse og venter?

Jeg har fortsatt noen dager igjen. Føler meg humørsyk som bare det, og formen er som en jojo. Tror det er noe på gang snart. Kjennes sånn ut:). Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...