Gå til innhold

no kom klumpen ut å:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

så no er jeg tilbake her igjen her:(

'

skal ordne meg med utredning,noen som vet hvor lang ventetid der er på sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uffa meg da...

har du mista mange ganger???

jeg har selv mista to ganger...tok noen bl.prøver for å se om jeg har noe antistoff og for tykt blod...det er det eneste...men i de fleste tilfeller så finner de ikke noen grunn for at man mister....det er bare naturens gang...og det er mye mer vanlig enn noen tror...

hvor langt var du på vei?

mista i ma i jan i uke 14 og en sa nå i mai i uke 6...

men holder fortsatt motet og håpe oppe....det håper jeg du også gjør:=)

ønsker deg lykke til og sender en god trøsteklem:)

Skrevet

det ble 3.gang på rad.

var i 7.uke

huff enda verre å miste i uke 14 da,for da har man liksom kommet over den magiske 12 ukers grensen.

Skrevet

ja...men fosteret hadde dødd allerede i uke 8-9..gikk med brun utflod i en uke og så begynte d å blø....var fælt å se den lille 2cm kroppen som så så perfekt ut....men som bare lå helt stille inne i magen...

men livet går vist videre likevel....

rart at du mister så tidlig på en måte...du får gå til lege og ta noen prøver:) så håper vi at det går bra med oss neste gang...vi fortjener det:)

sender deg en god klem solstrålen...ingen som fortjener og gå igjennom sånt!!!

Skrevet

huff skjønner det måtte vært fælt å se ja:(

gråt mine tårer når jeg sa farvel til spiren min idag jeg å ja:(

ja er merkelig jeg mister om att å om att,når jeg har en frisk sønn på snart 17 mnd.

skulle tro neste skulle gå like greit,men nei da:(

Skrevet

huff, det er så leit. jeg har det på samme måte. har mistet 2 ganger på rappen nå, bare noen få uker på vei. en inne her fortalte om noe som heter progesteron care krem som muligens haddde hjulpet henne, så jeg har vært på helsekost i dag og ordnet det. det er da verdt et forsøk. var innom apoteket etterpå, og de mente også at dette kunne ha en sammenheng. de skrev ofte ut reseptbelagte hormontabletter som inneholder progesteron.

Skrevet

Uff, Solstrålen, trist å høre at du mista nok en gang. Høres lurt ut med utredning, ja. Jeg har mista to ganger på rappen nå, tar fremdeles hcg-tester etter siste gang pga at det mest sannsynlig var en EXU. Har funnet ut at hvis det skjer en gang til relativt kjapt så vil jeg også ha en sjekk av noe slag...

Synes det har vært relativt slitsomt å gå med gravidhormoner i kroppen helt siden i vår, uten at det har blitt noe ut av det. Men det verste er jo selvfølgelig at de små spirene ikke ville vokse videre... Håper det går bra med deg framover, lykke til på jakten etter spira som fester seg i over ni mnd. : )

Skrevet

hvorfor tar man hcg tester etter EXU?

tenkte å droppe å ta hcg test på mandagen ettersom klumpen kom ut idag.

men er det lurt å få tatt den allikevel mener du?

var litt sikker ang EXU legen min å

lykke til du å!

Skrevet

De tar hcg tester etter EXU for å være sikker på at fosteret som har slått seg ned et eller annet sted utenfor livmoren ikke vokser videre, men går til grunne av seg selv. Så grunnen til at legen din vil du skal ta er vel for å være sikker på at hcg er på vei videre nedover, hvis det var en EXU. Man kan jo blø litt selv om fosteret fortsetter å vokse... Hvor langt var du på vei denne gangen? Det er vel i de tilfellene hvor man ikke er langt nok på vei til å kunne se det på ul og derfor ikke vet om det var sa eller exu at de blir i tvil...

Hos meg ser det ut til at det blir borte av seg selv, men de ville altså følge nivået helt ned til tilnærma lik null. For min del er det helt greit, da vet jeg når jeg får noe fornuftig ut av el-tester og g-tester igjen... Så lenge kroppen er full av hcg aner jeg jo ikke hvordan det ligger ann med noenting.

Krysser fingrene for stanhaftige spirer til oss begge snart! : ) (Vi har jo ihvertfall ingen problemer med å bli gravide...)

Skrevet

7.uke,men spiren va så liten så liten,så hadd sikkert stoppa utviklingen i uke 3 eller nå.

hu trudd itj d va EXU,men hu kun itj vær 100 % sikker

nei gravid blir jeg som regel veldig lett,hvertfall i det siste,men hva hjelper det når ikke spiren vil komme ut levende etter 9 mnd:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...