Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Har bygdeorginal her på stedet, som tidligere bodde rett her i nærheten. Han er jo litt "kort", men skader vel egentlig ingen. Men han har/hadde rykte på seg for å være en "kikker", særlig når høstmørket legger seg.... De som bodde i huset her (og husene rundt) syntes jo ikke noe særlig om disse aktivitetene hans, naturlig nok. Og alle visste liksom om det, men han kunne liksom aldri "tas på fersken" heller, da han naturlig nok hadde rett til å bevege seg i området rundt hvor han bodde. Så hadde han som bodde her i huset før (og kona!) fått mer enn nok. Så en dag stoppet han denne mannen, og spurte " du som ofte er ute og rusler på kveldstid, du har ikke tilfeldigvis sett den der tullingen som driver og snoker gjennom vinduene til folk??" Originalen ble selvsagt svææært paff, hadde ikke ventet dette... Men fikk stotret frem et "neeei....det tror jeg ikke....?" Så svarte han som bodde i huset vårt før: "Neivel, men OM du skulle treffe på denne kikkeren, så får du bare hilse og si at om jeg noensinne tar ham på fersken, så skal jeg personlig knekke alle fingrene på hendene hans!" Og tullingen svarte: øøøhhh, ja.....det skal jeg si til ham." Litt vittig da, og egentlig en effektiv måte å sette en stopper for den syke hobbyen hans... ;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå