Mikaia Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Min soete lille datter paa 5 maaneder har bestandig vaert rolig og fornoeyd og har egentlig bare graatt naar hun har vaert troett eller veldig sulten. Hun er kjempeenkel aa putte til koeys og sovner fort med smokk og bamse. MEN NAA hyler hun verre enn 10 griser i fjoeset! Bare jeg legger henne ned paa gulvet eller setter henne i stolen saa hyler hun og graater saa det gjoer vondt i oerene. Forandringen skjedde plutselig etter 3 ukers ferie hos min foreldre. Etter at vi kom hjem etter et par flyturer (som gikk uten noen problemer) saa har det vaert masse skriking (hun sover heldigvis bra om natten). Hun sikler masse og gnager paa alt hun faar tak i. Er det tennene som kommer? Eller er det mageproblemer (hun baesjer annenhver dag naa og mye fastere enn foer) siden vi har begynt aa gi henne groet og litt banan (hun har ogsaa faatt litt gulrot/potet)? Hvordan var deres babyer naar de fikk tenner? Hjelp, jeg holder det ikke ut hvis hun skal skrike dagen lang til alle tennene er ute!
minime<3 in belly Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Her høres det ut so mdet er flere avgjørernde faktorer til at datteren din har endret adferd... he he... Har hun vært hos besteforeldrene sine i 3 uker? Da har hun nok ikke ligget så mye alene og har blitt bortskjemt med mye oppmerksomhet... Dette er noe barn legger fort til vane... he he Og tenner er nok bare å garantere at er på vei siden hun sikler mye.... Da er de mer irriterte og de klør og sikler mye... Enkelte barn kan få feber og diarè. Lykke til....
Mikaia Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 Aha... Ja, foer vi var hos mine foreldre saa saa hun mest bare meg i loepet av dagen (og var visst fornoeyd med det), men det skal legges til at begge hennes besteforeldre var der i sommer og de omtrent sloss om aa dille med henne. Hun hadde nok ikke 5 minutter alene paa 3 uker saa hun er garantert bortskjemt med oppmerksomhet... huff...
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Gutten her også blir helt forandret når vi har vært borte, av og til bare når det har vært en helg. Eller slik som helga som var da besteforeldrene var her... Blir fort vandt med å bli dulla med ja, og da er det nok kjipt å bli lagt på gulvet alene;-) Men det går seg til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå