Duracellgirl*prøver* Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Terminen var igår Gubben har lyst å reise ned til svigers for å fiske litt i helga.. de er på camping ca 1 1/2 time fra oss... Sykehuset er 45 min fra vårt hjem, og dermed nesten 2 1/2 time fra campingen.. Det positive er at da har vi vi barnevakten der også... ellers(om vi ikke reiser) må vi uansett vente med å reise til sykehuset til en fra svigers kommer hjem til oss og tar sønnen vår. Jeg kunne egentlig tenke meg 1 natt der.. da kunne gubben fått fisket litt og vi kunne badet litt i morgen og slappet av før vi reiser hjem igjen i morgen ettermiddag.. men jeg er så usikker. Hva ville dere gjort?
Fabelaktiv Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Er ikke barnet hos en søster eller så sa du? og er ikke hun der hele helgen? - må ha lest feil Jeg ville ikke dratt - men det er meg da. Er det noe nærmere sykehus dersom du skulle ha bråhast?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 jo sønnen vår er hos tanta si sammen med resten av svigers på camping,men det var fra igår til idag... idag kommer han hjem igjen egentlig... og svigers forsetter ferien ut helga. Nei blir ikke nærmere tilnoe annet sykehus... (sånn er det åbo i skauen..)
Gjest Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 hadde du rask fødsel sist da? JEg hadde dratt tror jeg. Uansett så må jo dere vente på barnevakt uansett? Dere drar jo med en gang du kjenner noe vel? Kan være godt å komme seg litt vekk ogspå men om jeg hadde hatt kjappe fødsler eller det låg i fa,ilien hadde jeg holdt meg nærmest sykehuset hehe:) Men nå er jeg en fødende over flere dager så hehe.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 3. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2007 19 timer....... det er derfor jeg i det heletatt vurderer å reise... ettersom forrige fødsel tok så lang tid.. Om jeg begynner å kjenne noe så reiser vi jo hjemover uansett å heller ser det ann fra hjemmet... høres ikke det greit ut? eller er jeg heeeelt på bærtur nå?
Pinny og lillegutt Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Jeg hadde dratt! Da får du slappet av litt og kanskje tenkt på litt annet enn at du vil at nurket skal komme NÅ. Kanskje det å slappe av å nyte en dag på campingen hjelper litt også? For som du skrev, dere må uansett vente med å reise til sykehuset til en av dine svigerforeldre kommer til dere og passer sønnen deres. Så det blir jo like lang venting i allefall. selvom det kanskje er mer ubehalgelig å sitte 1 1/2 time ekstra i bil dersom du skulle føde da.. Men tiden er jo den samme? Synes du skal satse på det og dra å kose deg litt jeg, få duppet deg litt i vannet, og kanskje bli skjemt bort med god (grill)mat av svigers.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 3. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2007 åh ble ikke mindre lysten på å reise nå da.. hehe... mmmm får se når gubben kommer hjem.. han har en plan om å reise uansett tror jeg... så det er meg å guttungen det står på.. om vi blir med eller ei. takk for råd og tips.. får se det ann litt.
Gjest Ut på tur Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Jeg hadde pakka med meg alle papirer og sykehusbaggen og reist Tenk om du skal gå 14 dager over.... Sannsynligheten for at det skal gå bare 2,5 timer fra du får første signal om at noe er på gang til ungen er ute er jo relativt liten. Er du usikker får du ha en dyne og ett pledd i bilen i tilfelle fødsel på en rasteplass Men jeg har ikke født før, og er kanskje naiv
Gjest Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 gjør det du ville ha gjort. Om du er i god form og du vil jo ha ei natt borte? Har lest at lillegutt tuller litt med deg:) Jeg hadde dradd men har hatt samme fødsel som deg så jeg vet jeg hadde taklet en lang biltur, men selvfølgelig så kan fødselen gå fort og da ringer du sykebil:) Er jo folk som bor lengre vekke fra sykehus:) Dra og kos deg litt du:)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 3. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 3. august 2007 hehe ja... tusen takk for at dere gadd å kikke innom tråden for å gi meg flere synsvinkler.
Gjest Skrevet 3. august 2007 #11 Skrevet 3. august 2007 Om gubben hadde dratt hadde pina med jeg fulgt etter:)
Duracellgirl*prøver* Skrevet 3. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 3. august 2007 hehe... har ingen planer om rasteplassfødsel... men man vet jo aldri.. hehe... men heldigvis er det noe som heter 113 om det skulle gå veldig fort også da...
Fabelaktiv Skrevet 3. august 2007 #13 Skrevet 3. august 2007 Jo - ombestemmer meg jeg også reis du.. om det er det du vil.. ha en fabelaktig tur og håper ting skjer på hjemveien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå