Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Når er det greit å gå over til å gi babyen grøt 2 ganger om dagen?
Gjest Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Jeg begynte å gi frokost 2 uker etter jeg begynte med kveldsgrøt. men han spiser ikke full porsjon til noen av måltidene ennå. Merket at han ble mer medgjørelig på dagtid etter at han begynte me frokost grøten også.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 Er det greit å gi mer enn 1 ts i begynnelsen? Hun liker grøten så godt Og når er det på tide å begynne med middag? Jeg gir henne bare morsmelk utenom grøten nå.
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 snuppa vår likte også grøten veldig godt. så jeg bare "kjørte på" etterhvert... og da mener jeg ikke å kjøre på i den forstand at jeg presset henne full av grøt.. hun fikk det hun ville ha. så ja, vi gav mer enn en t-skje ganske med en gang.. Vi har gitt grøt på kvelden, og fruktmos i tolv tiden i ca en mnd nå. ang når man skal begynne med middag: vi har ikke startet enda. bare ser ann behovet til snuppa vi..
Gjest Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 den 1 ts er vell mere for å se om hun tåler den, og liker den.. lar dem smake litt før man gir full gass.. men.. det gjorde jeg bare et pr dager, så gav jeg han så mye han selv ville ha..
mamman til M&M Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 min blir 6 mnd i morra..ho spiser 3 grøtmåltider per dag...frokost,lunsj og kvelds...spiser også middagsglass i 4 tia...frokostgrøt er noe vi har begynt med nå for hun har vist mindre interesse for mme...spiser kunn 50ml til frokost og det syns jeg er lite..nå spiser hun ca 50ml med mme og jeg blander ut 1 dl med vann og grøtpulver til hvert måltid..alt glir rett ned...vil hun ha mere gir jeg henne litt frukt ved siden av som man kjøper i butikken fra nestle..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå