Gjest Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 vi bor på en forholdsvis liten plass.. å jeg har funnet ut at en av de nærmeste naboene er pedofil. han har forgrepet seg på mange mange barn inkludert sine egene barnebarn. han har fått dom men har ikke sonet enda. jeg vet det ikke er alle som har anmeldt han heller.han var en slik "snill" eldre mann som ungene kom å lekte i hagen til, han hadde masse leker å virket hyggelig.. helt til hans sanne jeg kom frem.. kjenner jeg blir ordentlig kvalm av tanken på hva han har gjort!! å når jeg ser han på nærbutikken har jeg bare lyst å.. nesten drepe han.. uff det høres jo sikkert veldig brutalt ut.. men jeg blir så sint å forbannet over at det svinet går rundt i nabolaget!! jeg trivdes egentlig ganske godt her jeg bor, men nå etter jeg fikk vite dette om han kjenner jeg at jeg klarer ikke slappe av her lenger.. jeg er konstant engstelig for at han skal gjøre noe mot barnet mitt.. at han skal lokke h*n med seg eller ta h*n ut av vognen som står utenfor. i fortvilelsen fant jeg ut at jeg klarer rett å slett ikke bo her lengre..følte meg nesten som en fange i mitt eget hjem.. så nå skal vi flytte.. har ikke sagt noe til noen om hvorfor.. hva synes egentlig dere? er jeg bare overhysterisk?
Monajenten Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Nei, jeg syns ikke du er overhysterisk når han ikke engang har sonet. Huff, skjønner godt at du ikke klarer å slappe av:-(
Mrs. Bouquet Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Nei, synes ikke du er det. Føler du deg som fange i eget hjem, uansett grunn, ser jeg ikke noe hysterisk i å flytte.
Gjest Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Nei, jeg synes ikke du er overhysterisk, ikke hysterisk en gang. Jeg ville nok også vurdert ganske seriøst å flytte dersom det hadde vært kjent at en pedofil bodde i mitt nabolag - man trenger jo ikke å servere barna på fat til pedofile heller, liksom! Men - det er jo alltid et men... Når man vet hvem denne pedofile er, så tar man jo forholdsregler og sikrer seg. Flytter man til et nytt nabolag, så vet man ikke hvem naboene er... Det er noe med at man vet hva man har, men ikke hva man får..... Uansett - vanskelig situasjon!
Gjest Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Nei . du er ikke overhysterisk. hadde flttet jeg å ...
1kar&1møy&meg™ Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 synes ikke du er overhysterisk nei. Dersom man ikke trives et sted uansett grunn synes jeg man skal flytte.
Sjefsmegga Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Nei.du er slett ikke overhysterisk. Men når det er sagt, en kjent pedofil er tryggere en en ukjent pedofil...så er det sagt.
Maisie Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Oj, skjønner godt at du blir bekymret. Har ikke opplevd det selv, men man kan jo tenke seg hvordan det vil være å ha en potensiell trussel i nabolaget. Så trist at dere velger å flytte. Burde jo ikke være sånn. Vet ikke hvordan loven er i forhold til pedofile som venter på å sone. Går det an å spørre politiet om det, tro?
Gjest Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 Nei, jeg hadde også flyttet.. Men jeg hadde sagt det til alle med barn i området også, alle har en rett til å vite at det bor en pedofil i nærheten av der barna dems leker.. Usj, jeg blir helt kvalm av tanken jeg!
Gjest Skrevet 3. august 2007 #11 Skrevet 3. august 2007 Har prøvd å ringt politiet her for å høre om han ikke skal sone snart.. men de har taushetsplikt.. så de kan ikke si noe om saken. de fleste som bor her i nærheten vet om mannen. men det virker ikke som de tenker så mye på det. men jeg vet de synes det er ekkelt å møte han på gaten å slikt. han var jo en gang svært godt likt av alle.. å det er vel det han "redder" seg på. men fordi om han er dømmt er det jo ikke sikkert at han ikke gjør det samme igjen. å dette er ett nabolag med mange unger. så bra dere ikke synes jeg er overhysterisk..jeg er så ufattelig redd for at han skal skade barnet mitt.. å man vet tross alt aldri hva som foregår inni hodet til noen..å når tankene blir satt ut i live..
Solitude Skrevet 3. august 2007 #12 Skrevet 3. august 2007 Nå er jeg fryktelig nysgjerrig på hvor du bor .... Ville ønsket å vite det hvis en pedofil mann bodde i mitt nabolag, og syns ikke du er overhysterisk i det hale tatt.
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 3. august 2007 #13 Skrevet 3. august 2007 Er redd det er finnes pedofile i mange nabolag, men hadde nok også gjort som du - flyttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå