Gå til innhold

Drittvogn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med at framhjulet på quinny xl comfort hopper ut av lås når man sperres det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hatt denne vogna i to år nå,men til dags dato ikke opplevd det nei..er ikke noe galt med den sånn produksjonsmessig da?

Skrevet

Jeg vet ikke:/ Kjøpte den brukt nå nettopp:/ Den var ny i mars 06 sa hun. Så nå må jeg sikkert betale en formue for å få fiksa det:( Skal ikke kjøpe brukt vogn igjen!

Er du ellers fornøyd med vogna da? stødighet osv..

Skrevet

om den var ny i mars 06 så skulle det nå være garantitid igjen på den da? du fikk ikke med kvitteringen? går jo an å klage på kjøpet til henne og da..det der er jo en feil hun sikkertnok visste om..

ellers er jeg strålende fornøyd med vogna ja..skal bruke den med bag for første gang nå til neste baby som kommer i oktober:o) aldri opplevd velting og slikt som jeg ser folk her inne av og til snakker om..lurer faktisk litt på åssen de har fått til det;o)

Skrevet

Ja jeg ringte henne å klaga litt, sa hun ikke viste om det og at jeg hadde muligheten til å prøve den før jeg kjøpte den! Gjorde jo det men merka ikke det med hjulet da.

Kviteringen sier hun ligger hos svigers som kjøpte vogna til de, men den hadde de vist rota bort!

Høres merkelig ut da! Bør jo få med garantien når man får vogn i gave!

Den ble vist kjøpt på barneverden i oslo (som nå er barnas hus)

Men de hjelper meg sikkert ikke på barnas hus her uten kvitering:(

Skrevet

Nei det har aldri skjedd her i løpet av de 2 1/2 årene vi har hatt vogna vår... Men det koster sikkert ikke så mye å få det fikset eller kjøpe ett nytt fremhjul.

Skrevet

Nei, det har eg aldri opplevd. Har brukt vogna i 1 1/2 år og det einaste eg har å utsette på den er at handlekorga under er forferdeleg liten (og det er veldig rart, for det er jo plass til at korga kunne ha vore langt større)...

Skrevet

men stemmer det at Dreami bagen "vipper" litt. Dvs virker litt ustødig når den er satt på? Vi kjøpte vogna nå i sommer og fikk så vidt testet før vi dro fra ferie igjen. (Vogna står foreløbig hos mine foreldre - som har MYE mer plass enn oss....)

Skrevet

Det kan eg dessverre ikkje svare på, vi har berre sportsvognsdelen...

Skrevet

Har hatt min i 2 år, og vært veldig fornøyd...

Se etter om du kan "smøre" inni låsemekanismen på framhjulet? Sprut inn litt reparasjon på boks... vi gjorde det da fotbremsen ble steinhard, og det funket umiddelbart. Kan hende det skyldes skitt og sand som har lagt seg inni der.

Om det ikke funker så ring en butikk og spør! Eller len everandør? Quinny Norge? De kan sikkert tipse deg om hva du kan gjøre, eller tilby ny del...

Bagen er festet i to punkter og kan kanskje virke bittelitt vippete. Jeg syntes ikke det gjør noe. Har aldri opplevd at dette er ubehagelig for meg eller baby. Det er mange vogner som har lignende patenter.

Liker vogna vår godt jeg!

:)

Skrevet

vil tro at om du tar vogna til barnas hus eller hvor den nå var kjøpt,så ordner de dette til deg:o)jeg hadde en annen quinnytrille,og da en del gikk istykker på denne,fikk vi ny og uten kostnad der vi hadde handla den,sjøl om jeg ikke hadde kvittering på den..utrolig bra service! de kune jo ikke egentli vite om jeg faktisk hadde kjøpt vogna der engang!

men om det er feil vettu,så får vel butikken retur på det:o) absolutt verdt et forsøk

skjønner hva du mener med at den kan virke litt vippende,men syns da likevel den sitter godt fast jeg,og den vipper nå ikke så masse at jeg ser det som et potensielt problem nei..den beveger seg litt når du vipper på vogna ser jeg,men den sitter likevel godt fast..hehhe,veit vel jeg! var et he***** ¨å få den av igjen før jeg fant den rette mekanismen nemlig..hahha!

Skrevet

hehe og riktig mekanisme for å få den av igjen er??? Synes ikke bruksanvisningen som fulgte med var så veldig bra!

Nå skal jeg jo innrømme av vi sto og vippet på bagen da......hihihihi, og den blir sikkert mye mer stødig med et barn oppi. Men etter å ha sett sportsdelen (som jo virkelig "klikket" på plass) så virket den litt hm....tja...usikker i forhold.

Eller satt gubben den helt feil på kanskje?? (ikke så usannsynlig - han er ikke mest teknisk av seg..........moahahaha)

Skrevet

Knis!

Det er noen tek her og der. Lær de før ammetåka kommer og tar deg. På hjemmesida til Quinny ligger det bruksanvisninger i pdf-format...

Ser de strever med når de demonstrerer i butikkene ofte og! Nye folk, ekstrahjelper, nye modeller og utstyrsmani er dårlige kombinasjoner.

Alle vogner har sin vri vettu.

Sto og skulle hjelpe en barnevakt med en briovogn på en parkeringsplass en gang. Ble tilkalt som ekspertisehjelp siden vi hadde vogn og baby... Vogna skulle legges sammen. Etter flere telefoner, masse vognbryting, og litt teknisk orientering fikk vi den sammen - tok bare et kvarters tid.

;)

Skrevet

hehehehehehehe!!!!!!!! Det skal ikke være enkelt!

Nå skjønner jeg at det er innmari dumt at vogna vår er 60 mil unna hos mine foreldre......!!! Men men....skal hente den i god tid før ungen kommer og lære meg alle smarte knep. Som om ikke det er nytt nok med en liten baby...så skal man styre med å skjønne vogna i tillegg!

Sportsdelen er jo kjempelett, men bag delen....... -> skal definitivt sjekke hjemmesiden til quinny. Eller rope etter hjelp her igjen :-D

Skrevet

hahha,jeg er inne på roterommet vårt og snikøver litt på vogna sånn nå og da jeg ;o) nesten flaks den ikke fikk rom i kjelleren vettu..hehhe,får man øvd litt! *kremt* det var jo ike vanskelig å få den av i det heletatt....når man bare visste hvordan!!

sånn går det når man føler seg som kongen på haugen med barn nr tre,og hiver bruksanvisninga sammen med pakken *flau*

Skrevet

quinny.com

velg språk

velg dreami

velg instructions for use

bla i pdf-fila

finn tegninga av bagen:

"releasebuttons" står det på de to magiske knappene som tommlene dine vil være i kontakt med når du holder i håndtakene på hver side av bagen. de er på innsida av bagen...

LYKKE TIL!

Og når du om et halvårs tid skal over på sportsdelen har du glemt hvordan den funker...

:)

Skrevet

OBS!

Glemte helt å si at disse to knappene må trykkes ned!

Og vips: EJECT!

...trøtt nå... :)

Skrevet

hehe;o)

du kan jo være min mentor om JEG skulle bli så senil snella;o) pusher jeg bare vogna borti gata til deg;O)

Skrevet

Kom bare!

Dette skal vi ordne vettu!

Skal bli kos å trille tur med deg og lille! Og de andre jentene.

Vi skal nok klare oss...

Skrevet

snella snella, dr.quinn(y) hihi..

ja,hvis du ANER hvor mye jeg gleder meg til å ut å trille! og å få igjen den kroppen,og ikke minst den kondissen en hadde!

og veldig artig at det er så mange av dere rundtom her..det var det ikke sist jeg fikk..vil tro hjemmelivet får en helt annen piff av det;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...