Gå til innhold

Snakker dere med magen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke helt å prate til magen min, vet ikke kjønn og ikke føler jeg for det, er det mange som gjør det?

 

Jeg stryker meg mye over magen og det er ikke slik at jeg tenker stygge tanker, bare faller meg ikke naturlig å snakke med magen min:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe du er ikke alene...Hvis jeg isåfall prøver, så begynner jeg bare å le, rister på hode å ser videre på tv. Føles liksom bare litt for rart for meg hvertfal. hehe

Skrevet

jeg gjør akuratt som deg :-) kanskje det kommer når vi er litt lengre på vei... jeg driver faktisk og lurer på når jeg er noen mnd til på vei og spille musikk for den lille, som den også kanskje kjenner igjenn ?

Skrevet

Gutten min blir ihvertfal helt spinn gærn når jeg slår på Ole ivars.

Håper det er fordi han ikke liker det, hvis ikke får jeg vell en harry ole ivars digger. Haha ^^

Skrevet

Nei jeg har ikke pratet med magen min, ikke i dette svangerskapet og heller ikke i det første. Men jeg skravler hele tiden ellers, så babyen kjenner nok stemmen min når den kommer ut uansett.. :):)

Skrevet

Jeg prater heller ikke noe særlig til magen. Mannen min gjør derimot. Hver morgen og kveld. Det er litt koselig. Jeg blir litt på låtten av det, men prøver å skjule det. Det er jo bare koselig at han gjør det.

 

- Så forteller han den lille mye tull om mammen da, og hvordan de to skal råtte seg sammen:-)

Skrevet

Så søtt MaliMali! Sambo snakker også litt med magen.

 

Godt det ikke bare er jeg som synes det er rart å snakke med magen:P

 

Snakker konstant uansett, så ungen kjenner nok igjen stemmen min og jeg koser jo på magen og alt!

 

Hører på mye forskjellig og synger en del til musikken, så får se om ungen husker det;)

Skrevet

jeg snakker med lille gullet i magen hver dag, og sambo også. Gjorde ikke det i begynnelsen, har blitt spesielt mye i det siste når magen har blirr så stor.

Prøver å synge litt for han også, men det går heller dårlig.. hehe, er litt rusten i barnesanger.

Skrevet

Snakker bare med engler jeg:) *knis*

Skrevet

nei føler at det blir unaturlig for meg å prata med magen, men skjønner dem som gjør det=)

 

Skrevet

snakker heller ikke med magen! godt å høre at det er også det vanlige! ;)

 

det hender at sambo sier "Baaabyy...våkn opp" hvis han vil kjenne spark, og stakkarn sover! og da hender det at han våkner! synes det er litt slemt å vekke babisen, men så mye som den sover, så tåler den vell det!

 

Skrevet

Jeg pleier å snakke litt med lillegullet når jeg legger meg om kveldene. Føler meg litt skrullete, men samtidig føler jeg at jeg kommer nærmere den lille. Det er sikkert sprøtt, men jeg synes det er kos :)

Skrevet

snakker ikke så mye med magen enda da men,stryker meg over magen å ber faktisk for den lille i magen hver kveld:) høres kansje sprøtt ut dette men,d gjør faktisk godt:)

Skrevet

hehe tror ikke NOE er sprøtt når man er gravid;)

 

Bare ville høre hva andre hadde å si om det! Har jo sunget til den lille sammen med sambo, men det er sambo som snakker til magen:P

 

"God natt lille i magen"

"God morgen lille"

"Gled deg til du møter mamman din hun er herlig" hehe søte ting altså;)

Skrevet

hehe så søtt av han da:) min sambo bryr seg ikke noe lenger å visst jeg prøver å prate om d så aviser han meg å begynner å prate om helt andre ting...vi har d ikke så lett for tiden..han har 3 barn fra før å har tilbringt mer tid med x kona i d siste enn med meg..så jeg vurderer å bryte forholdet nå for jeg orker ikke å ha d slik lenger..føler meg ensom å alene...hver gang jeg kjenner at jg er trist så får jeg et lite dunk i fra magen akkurat som om den lille vil si: er her for deg jeg mammaen min:) er fullgått 16 uker i dag....

Skrevet

uff det hørtes ikke no særlig ut=(

 

Jeg har flaks med min sambo, men hadde han ikke vært sånn som han er hadde jeg ikke vært sammen med han mer! Vi kvinner må lære oss å ta vare på oss selv i blandt(skriver det mest fordi jeg må huske det selv:P)

 

Har du prøvd å snakke med han om det? Kan jo hende at han bare synes situasjonen er skummel? enda et barn lissom....

 

Jeg har null respekt for folk som svikter!

 

*lykke til*

Skrevet

Huff, så trist for deg, håpet. !

 

Jeg snakker litt med magen, mest når jeg er alene. Nynner litt og stryker på magen. Mannen min gjør også litt, men ikke så mye enda. Tipper han blir mer ivrig når han kan kjenne at det sparker:)

Skrevet

ja jeg har prøvd å prate med han om d men,han hisser seg bare opp å sa at med hans flaks så ble d vel en jente til å d ville han ikke ha...å ang dette med x kona så skulle jeg bare holde kjeft å ikke blande meg oppi hva han gjorde å han jobber (senere å senere) men di på jobben sier at han reiser halv 4 men han kommer ikke hjem før halv 7..så han juger så d renner kan du si å d er jeg så lei av....ikke kjøper han inn noe her lenger,kun til seg selv å ongene sine..kjøper d han vet jeg ikke liker å ikke tåler å di siste dagene har han slengt så mye stygge komentarer til meg!!!

Skrevet

det hadde jaffal ikke jeg vært med på, selv om jeg blir nervøs om jeg må snakke med fremmede om slike ting(kjefte eller lignende) så har jeg INGEN problemer med å si det jeg mener når det gjelder samboer/kjæreste.

 

Jeg nekter å bli behandla som dritt, og det samme bør du og gjøre!!!

Utrolig vanskelig når man er gravid å ikke tenke: la det gå....trenger han

 

Vi trenger ikke negativ energi rundt oss, så enkelt er det!!!

Skrevet

nei d er sannt d...jeg har ikke orka å sagt noe i dag..har mammaen min på besøk fra østlandet å hun har reagert veldig på dette å ble forbanna på han nå i kveld å sa at nå var d faen meg nok,han fikk ikke behandle meg som en dritt lenger...også sa hun at du kan jo bare flytte tilbake til x kona di da visst d er så mye mer stas...da svarte han: ja kansje d du...da fikk jeg nok å sa at i morra skulle vi ha en alvorsprat etter at han hadde levert ongene sine..ja får se når jeg kommer hjem da...så sa mamma at je men,er han ikke hjemme til 7 så skal jeg hjelpe deg med å pakke klærne hans....

Skrevet

*klappe for moren din*

 

Sånne mødre trenger vi:)

 

Lykke til, og masse energi ønsker jeg deg!! Dette klarer du, uansett hva det blir til!!

Skrevet

tusen takk for d:) skal nok klare meg uansett om jeg blir alene men,d blir nok litt tøft med d første men jeg føler jeg er mer verdt enn dette her...

Skrevet

Jeg kjøpte en nydelig liten spilledåse, sånn at storesøster kan spille litt musikk for babyen. Kanskje babyen kjenner igjen den lille melodien når hun kommer til verden :o)

 

Skrevet

Tenkte på forhånd at det kanskje ble rart å prate med magen men nå syns jeg det er helt naturlig. Jeg er oppe flere timer hver natt og da bruker lille frøkna å våkne og da har vi noen lange og gode samtaler. Som oftest ende det med at jeg blir så rørt over dette lille vidunderet i magen min at jeg får tårer i øynene.

Mannen min har nettopp begynt å prate med magen, men han bruker å stryke meg over magen ofte. :-))

Har ikke sunget for magen, vil jo ikke skremme ungen helt hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...