Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Hun brude hete diltesiklerotte. Ikke siklerotte. Hun dilter så fælt!
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 La lillesøsteren min være i fred.
Gjest Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Jeg dilter fordi jeg elsker storesøsteren min vel! NUSS
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Dessuten vet vi at det er deg Lille Pusekatt.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Eh... ja hvorfor skulle vi lyve om det
Gjest Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 Eh, ja... tok det så lang tid før du fant det ut???
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 3. august 2007 #12 Skrevet 3. august 2007 Hvorfor skulle vi tro det?
Gjest_1001 Skrevet 3. august 2007 #13 Skrevet 3. august 2007 Hæ? Meg`? Altså for min del kan dere tro hva dere vil, men jeg går da vitterlig ikke inn på en side der man kan være anonym for å slenge dritt. Jeg har da bedre ting å ta meg til. Desuten så har jeg ikke signert med anonym på lenge, med unntak av på hemmelig venn. At noen plukket opp et ord jeg kan ha sagt er ikke mitt problem. Det er tusenvis av brukere på denne siden, og det skal ikke mye til før en fjortis snapper opp et ord som blir sagt ;-) Anyways, min samvittighet er rein her ;-) Ha en fin kveld jenter!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #14 Skrevet 3. august 2007 eg går da vitterlig ikke inn på en side der man kan være anonym for å slenge dritt. Jeg har da bedre ting å ta meg til. Ja hvordan fikk du snusen i hva som står her da????? Å hvorfor gidd du å bry deg??
Gjest_1001 Skrevet 3. august 2007 #15 Skrevet 3. august 2007 Hehe, kanskje fordi jeg søkte på nicket mitt for å sjekke om noen hadde ropt på meg i det siste? Er da veldig vanlig det. Jeg tenker ikke så mye på det at det gjør noe, men litt greit å kunne si ifra om man blir urettmessig beskylt for å komme med utsagn som en annen har skrevet.
Gjest Skrevet 3. august 2007 #16 Skrevet 3. august 2007 Bryr meg egentlig lite hvem som har skrevet det... Trodde tråden var død for lenge siden... Gjesp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå