Gå til innhold

noen som har erfaring med akupunktur???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt meg time hos akupunktør nå...har ei vennine som skrytte veldig av det...ho hadde gått dit pga kraftige mensblødninger...

jeg vet egentlig ikke helt hvorfor jeg går dit, men har et håp om at det kan hjelpe meg og bli gravid og at det kan hjelpe meg å beholde spira...har hatt to aborter på litt over et halvt år...

det jeg lurer på er om noen har noen erfaring med dette? har hørt at det kan hjelpe på å bli gravid også....og sikkert mange andre ting...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei igjen, stratosen! hvordan kom du på det nikket?? jeg har litt erfaring med aku, vært 3 ganger litt spredd utover pga ferie, men nå satser jeg for fullt. Har tro på det, selv om jeg ikke har drevet med andre former for alternativ med. tidligere. hvis du søker "akupunktur ble gravid" på google, får du opp massevis av innlegg på sider som dette hvor folk forteller at de ble grav med akupunktur, fikk stabile sykluser, el osv. de stikker ulike steder alt ettersom hvor man er i syklusen, og hvis jeg er så heldig å bli gravid igjen (litt pessimistisk for tida), skal jeg også ta hvertfall de første 3 mnd. søk på nettet, det er masse fin lesing der! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...