Gå til innhold

Noen som vet.....?(gjelder utedress)

Anbefalte innlegg

Skrevet

......om det finnes reflexdress med avtagbart fleecefor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, mener det gjør det! i arva en av søstera mi, og mener det er en slik. Hmm (gidder ikke å se si den ligger godt pakt ned til vinter hehe) men mener det er det:)

Skrevet

Du skal få slippe å pakke opp:-) Jeg vil ha en sånn til snuppa mi!!!!

Tror nemlig at det kan bli litt kaldt med allværsdressen og ull under på vinteren selvom jeg bor i Oslo. Eller hva? Og regntøy trenger jeg vel også.....?

Skrevet

Ehhhhhhhhh du må da ha foret dress til datteren din om du bor på Östlandet ?

Bor i Bärum og har ikke falt meg inn i halv sövne å bare ha på barna allvärsdresser om vinteren.

Tuller du med dette innlegget eller ? (når du spörr om du trenger regntöy til ungen - så lurer jeg litt ,,,,,,,,,,,,,) - Kan jo väre du bare uttrykker deg litt rart på text enn det du tenker i hodet ! (er fort gjort det når man skriver;O))

Mvh

Skrevet

He he he! Så plutselig at jeg hadde skrevet ? og ikke ! etter det med regntøyet. Skal ha regntøy ja og helst av samme merke: reflex! Tenkte litt høyt på slutten der bare.... Jeg tror også at det blir for kaldt med bare allværsdressen og ull og det var derfor jeg spurte om noen visste om det fantes reflex dress MED for inni på toppen her....Hadde vært greit å kjøpt bare en dress. Dersom jeg ikke syns den er varm nok til henne, kan jeg bare ta ut foret, bruke den som høst/vår dress og kjøpe en dyrer vinterdress. Skjønner, Nussepus? Beklager om jeg uttrykket med litt dårlig over her:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...