LilleBjella Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Uten blygsel: vil si jeg og mannen har et bra sexliv. Kjerringråd for å bli gravid er både at damen kommer først, eller at damen kommer etter mannen (tydeligvis noen som ikke blir enige her:) ) Mitt spørsmål er da: har damer flest så utrolig lett for det, at de helt uten videre kan bestemme seg for når de skal ha orgasme? Er en av de heldige som så og si får hver gang, men alltid før mannen min. Kan ikke tenke meg at jeg skulle begynne å stresse med å prøve å komme etter, eller samtidig, i tillegg til "stresset" med å prøve å bli gravid. Noen andre som har tanker rundt dette?
Eva76 Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Jeg vet ingenting om temaet, men har et tilleggsspm (rødme) MÅ man få orgasme for å bli gravid??
LeNoAnMa Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Må bare spørre jeg altså, av rein nysgjerrighet: hva mener du med bra sexliv, mye sex, evt hvor ofte, eller bra sex???? Lurer liksom på hvor mye sex folk har...thi hi... Sånn at jeg kan sette meg selv i bås:) Og hvordan i huleste klarer du å få orgasme hver gang?, heldigrisen? Skikkelig misunnelig der ja! Må mer enn sex(inn og ut...he he) for at jeg skal få orgasme:(
Mini nr 2 i mars Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Orgasme har jeg diskutert lite med andre, og lurer veldig på dette her egentlig: får folk orgasme bare av samleie, uten å stimulere klitoris??! Jeg for min del får nesten aldri orgasme når han er inni meg, men ellers har jeg ikke noe som helst problem med å komme. Men vil vel si at det er veldig humørbetinget i forhold til hvor fort jeg kan komme, og hvor mange ganger! Når det gjelder orgasme og prøving, så tenker jeg lite på om jeg bør komme før eller etter ham. Jeg tenker bare på å nyte sex`en, orker ikke stresse med noe som helst! Sex skal ikke være stress! Det skal være gøy:) Det var litt av mine tanker da...
LilleBjella Skrevet 3. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2007 Greit at mannen kommer kanskje:) Men nei, vi damer må ikke få orgasme for å bli gravide. Heldigvis får en si, i og med at det ikke alltid er like lett for oss som for gutta.
LilleBjella Skrevet 3. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2007 Med bra sex mener jeg vel egentlig at vi er ganske samstemte om det. Noen som sier at hvis sexlivet fungerer bra utgjør det 10% av et forhold, mens hvis det ikke fungerer så utgjør det 90% av et forhold. Hvis du skjønner. Tipper at vi vanligvis gjør det ca en gang i uka, av og til oftere, av og til skjeldnere. Kanskje ikke så mye, men vi er i hvert fall veldig klar for det og begge har lyst hver gang. Og det er det viktigste for meg. Kvalitet foran kvanitet. Nå i prøvetiden blir det absolutt mer, for da går vi inn for deg, og det er gøy det også. Og med bra mener jeg at jeg digger det, hehe. Får orgasme hver gang, men så og si alltid bare ved å stimulere klitoris. Selve samleiet, inn og ut, pågår som regel ikke så veldig mange minuttene, tror vi begge liker forspillet og kosingen best. Men vi er alle forskjellige.
LilleBjella Skrevet 3. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2007 ps. glemte vel å presisere at det at jeg får orgasme hver gang sikkert har mye å gjøre med egentrening på området før jeg hadde sex med mannfolk:) Viktig å kjenne sin egen kropp. Med orgasme ved sex så mener jeg altså ikke orgasme ved inn og ut. Forspillet teller jo også som sex, i hvert fall i mine øyne:) Og noen har definitivt lettere for det enn andre, sånn er det bare, men for meg så hjelper det å være konsentrert (ikke tenke på oppvasken), kåt, fanasere litt, og hjelpe mannen til å vite hva han driver med. Good luck:)
LilleBjella Skrevet 3. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 3. august 2007 enig med deg, virker som lite vits i å stresse med, bare lurte på om hva andre tenkte om det. Tipper det er flertall som ikke får orgasme bare av samleie, det er i hvert fall det statistikken sier. De fleste må ha litt hjelp attåt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå