Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Tips til noe godt å ha på pizzaen istedenfor det ordinære tingene. ?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Hva er ordinære ting? Reker er godt, marinert kylling, svinekjøtt.. Nøtter;) Banan er godt, og kebab! Og selfølgelig ikke samtidig..
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 Vel vi bruker bare kjøttdeig, evnt pølser eller skinke,paprika,mais,løk,og gulost. Har du prøvd m f. eks blåskimmer ost?
Sluffsa Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 bacon og annanas sammen er godt, flere typer ost, skinke, kylling, litt raspet gullrot, rømmedressing på toppen..... mmmm ble sulten her.... jeg tar ost i kantene på bunnen, det er godt.... rødløk på pizza er godt... er jo bare fantasien som stopper deg:)))
It's all about me Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 En annen ost, gjerne feler typer. Soltørket tomat Marinert kylling DET er godt DET
It's all about me Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 FLERE ikke fele. Kan da ikke ha ei fele på pizza, og det er sikkert ikke godt heller, ha ha.
Nr-3-i-Magen Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Tomatskiver, bacon, snøfrisk og oregano! Nam nam nam!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå