Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 9 uker siden fødsel. Ikke gravid og ammer ikke. HVOR er den!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Nei er helt seriøs!! Legen mi nsa at siden jeg ikke ammer burde den komme etter 6-7 uker Blir redd her
Gjest Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Kan være du hadde mye hcg på slutten av svangerskapet og at det derfor tar lenger tid for kroppen å kvitte seg med alt også enn normalt og dermed vil det jo også ta litt ekstra tid før du får igjen eggløsningen og dermed mensen. Det kan ta opp til 10 uker å få igjen mens etter en spontanabort så vil tro det fint kan gå minst 10 uker etter en fødsel også. Tror ikke du skal bli bekymret helt enda. At noe er vanlig (som å få den etter 6-7 uker) betyr jo også at noen må være uvanlige og få den senere ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Det tar en god stund før hormonene dine er normale igjen. 12-15 uker. og husk at det tar ca 14 dager fra eggeløsning til mensen
snart3barnsmor:) Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 eh... jeg har ikke fått mens etter fødsel, og barnet er nå nesten 18 uker... har snakket med flere av mine venninner som ikke fikk tilbake mens før det var gått 6-7 måneder.. Tror ikke du trenger å bekymre deg etter 9 uker, bare nyt den tiden du slipper å stri med det i tillegg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå