Gå til innhold

Har så vondt i magen til tider...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan det bære. Det strammer seg og svir (føler hele magen vrir seg) kommer å går sånn med ett kvarter mellomrom++ Tenker det er sikkert ikke noe, men det gir seg ikke. Har så vondt til tider at jeg bare må legge meg ned*auau* Noen som vet hva det kan være?

Sikkert ikke noe farlig, men gu så irriterende:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du vondt i magen eller i underlivet?

Skrevet

Magen (under navlen liksom) hele området. Har kjent litt smerte si i går. Men trodde smerten kanskje ville gi seg. Nei jeg forstår ikke, men kan jo gjerne gi det litt mer tid. Men blir på en måte litt bekymra. Aldri opplevd noe lignende..hmmm

Skrevet

Kan være cyster.

Men det er vel like greit å få den GU overstått, sånn at du ikke driver å går for lenge med det.

Skrevet

Så da bør jeg gå til en GU? Hmm, hadde en slik sjekk for ikke lenge si. Er det noe de kan gjøre hvis det er det da? (er det "farlig"?)

Skrevet

Jeg hadde sånn svie i magen en stund, og søkte litt på nettet. Da kom det opp magesår og magekatarr, men det ga seg...

Heldigvis! Men det var i magesekken på en måte.

God bedring =)

Skrevet

Takk takk:) Ikke noe godt hvertfall. Er liksom helt fin ellers.hmmm merkelig. Får ikke håpe det er noe av betydning!

Skrevet

Høres nesten ut som min mage da jeg har spist noe med egg i. Har du testet deg for matallergi???

Skrevet

høres veldig ut som de tjeg har. mye ga seg da jeg kuttet ut det meste av melk/bruker laktosereduserte varer. slår ikke ut på tester hos legen, men får samme vondten hvis jeg får i meg en større mengde melk ( feks rømmegrøt (såååå godt, men akk så vondt).

kanskje du har en intoleranse eller allergi?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...