Helnøtt med spire:) Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Hva kan det bære. Det strammer seg og svir (føler hele magen vrir seg) kommer å går sånn med ett kvarter mellomrom++ Tenker det er sikkert ikke noe, men det gir seg ikke. Har så vondt til tider at jeg bare må legge meg ned*auau* Noen som vet hva det kan være? Sikkert ikke noe farlig, men gu så irriterende:(
pøber´n & je Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Har du vondt i magen eller i underlivet?
Helnøtt med spire:) Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 Magen (under navlen liksom) hele området. Har kjent litt smerte si i går. Men trodde smerten kanskje ville gi seg. Nei jeg forstår ikke, men kan jo gjerne gi det litt mer tid. Men blir på en måte litt bekymra. Aldri opplevd noe lignende..hmmm
pøber´n & je Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Kan være cyster. Men det er vel like greit å få den GU overstått, sånn at du ikke driver å går for lenge med det.
Helnøtt med spire:) Skrevet 3. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2007 Så da bør jeg gå til en GU? Hmm, hadde en slik sjekk for ikke lenge si. Er det noe de kan gjøre hvis det er det da? (er det "farlig"?)
Gjest Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Jeg hadde sånn svie i magen en stund, og søkte litt på nettet. Da kom det opp magesår og magekatarr, men det ga seg... Heldigvis! Men det var i magesekken på en måte. God bedring =)
Helnøtt med spire:) Skrevet 3. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2007 Takk takk:) Ikke noe godt hvertfall. Er liksom helt fin ellers.hmmm merkelig. Får ikke håpe det er noe av betydning!
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Høres nesten ut som min mage da jeg har spist noe med egg i. Har du testet deg for matallergi???
grå :) Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 høres veldig ut som de tjeg har. mye ga seg da jeg kuttet ut det meste av melk/bruker laktosereduserte varer. slår ikke ut på tester hos legen, men får samme vondten hvis jeg får i meg en større mengde melk ( feks rømmegrøt (såååå godt, men akk så vondt). kanskje du har en intoleranse eller allergi?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå