Tuppamor Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Mange får åreknuter, men da gjerne på legger og lår. Jeg har prestert å få en innvendig. Den er 1,5 cm og ligger ved den indre livmoråpningen. Noen flere som har det slik og hva har dere blitt fortalt?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Hei! Stakkars deg. Det høres ikke noe deilig ut. Jeg har lest om det, og krysser fingrene for at jeg skal slippe det... Ta det opp med jordmor eller lege, kanskje de har noen gode råd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå