Gå til innhold

Fullammer jeg ikke lenger?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun får en teskje grøt på kvelden som smaksprøve ellers går det i mm hele dagen. Er det slik at jeg ikke fullammer lenger? Hadde det vært bedre å ikke gitt den skjeen med grøt? Hun er 5 mnd......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiller det noen rolle hva du kaller det?

Skrevet

Nei, ikke sånn jeg mente. Men det skal jo være best å fullamme til babyen er 6 mnd. Har jeg da "ødelagt" dette ved å introdusere smaksprøver.......?

Skrevet

Nei da fullammer man ikke lengre. Men man bør jo helst ikke fullamme dem til lengre enn 6 mnd.

Skrevet

Nei, du ødelegger ingenting. Fortsett med smaksprøvene du.

Skrevet

Så lenge man gir fast føde, selv i små mengder, så fullammer en ikke lenger, men det gjør da ikke noe at du gir litt grøt nå, bare fint at du bruker god tid på tilvenningen :-)

Skrevet

Ikke meningen at man skal henge seg så bokstavelig opp i dette med fullamming.Am og spis grøt om du kjenner det riktig! Det viktigste er at barnet legger på seg og er fornøyd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...