Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Hun får en teskje grøt på kvelden som smaksprøve ellers går det i mm hele dagen. Er det slik at jeg ikke fullammer lenger? Hadde det vært bedre å ikke gitt den skjeen med grøt? Hun er 5 mnd......
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Spiller det noen rolle hva du kaller det?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Nei, ikke sånn jeg mente. Men det skal jo være best å fullamme til babyen er 6 mnd. Har jeg da "ødelagt" dette ved å introdusere smaksprøver.......?
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Nei da fullammer man ikke lengre. Men man bør jo helst ikke fullamme dem til lengre enn 6 mnd.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Nei, du ødelegger ingenting. Fortsett med smaksprøvene du.
Gjest Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Så lenge man gir fast føde, selv i små mengder, så fullammer en ikke lenger, men det gjør da ikke noe at du gir litt grøt nå, bare fint at du bruker god tid på tilvenningen :-)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #9 Skrevet 3. august 2007 Ikke meningen at man skal henge seg så bokstavelig opp i dette med fullamming.Am og spis grøt om du kjenner det riktig! Det viktigste er at barnet legger på seg og er fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå