Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Er 14+3 i dag og har fått litt mage( ) men d virker ikke som om det er større livmor som gjør det, heller at det lille som var der av muskler bare har blitt slappere..... Magen er stor på kvelden(d er ikke luft) og ikke der i det hele tatt på morgenen. Ser heller ingen kul når jeg ligger på ryggen. Vil ha orntli gravidmage som er litt strammere ;p
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Jeg kan love deg att det er ikke så veldig lenge til den kommer:)
Bohema77 Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Jeg sutret litt for meg selv i flere uker ang denne magen som ikke kom, bare vapsete-ingen gravidmage.. Men så kom den plutselig da, siste 2 uker og nå er den litt faktisk synlig. Magemusklene har strekt seg ut og den er litt rund, og ikke bilringaktig som for noen uker siden. Jeg er tynn i utgangspunktet, så nå veldig synlig for alle og det er egentlig helt ok. Bare ta det med , den kommer snart nå
tudeluuu Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 det er visstnok progesteronet i kroppen til gravide som gjør at magenmusklene slapper av! Det er vel sånn det skal være for å gi plass til den lille når den plutselig blir kjempestor =) Jeg er selv 13+0 i dag, og synes å ha akkurat de samme symptomene som deg. Nå er dette 2. barnet for meg, og jeg kan ikke huske at det var like ille sist..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå