snart3barnsmor:) Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Jeg vurderer å begynne med litt grøt på kvelden for å bedre nattesøvnen til smurfen litt, og også min... Hun har sovet forholdsvis bra på nettene i et par måneder, (hun blir 4 måneder om 5 dager), 5-6 timer før første natteamming, og så har hun sovnet og sovet 3-4 timer igjen. Men i det siste har hun sovet svært korte perioder... I natt f.eks. fikk hun mat 21.45(etter vanlig rutine), 22.45 (for å ha litt ekstra å sove på), våknet igjen kl.01, 03.30, 05.30 og 08.30 før vi stod opp kl. 10. Skjønner at hun krever mer mat enn tidligere, men melkeproduksjonen min øker jo ikke i takt med dette... siste to ukene har jeg måttet legge henne til nesten hver time, mot annenhver tidligere, for å få økt, men virker ikke som det hjelper... Blir jo så sliten og frustrert av dette, og ikke minst bundet! Så spørsmålet mitt er vel egentlig om noen har opplevd det samme og holdt ut selv om ungen virker konstant sulten, eller om det da er ok å ty til litt grøt selv om hun ikke er 4 måneder. Hadde jo bestemt meg for å fullamme så lenge som mulig, men virker ikke som kroppen min vil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå