Gå til innhold

Hva er det som har skjedd med Gøril?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke meningen å være frekk, men dette har jeg ikke fått med meg..? Håper hun har det bra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er Gøril? Dette har ikke jeg fått med meg heller...

Også syns jeg at jeg leste noe om charlotte et eller annet som hadde skjedd.. Ikke fått med meg det heller jeg :-(

Noen som vil "fill me in"?

Skrevet

Hun har født et barn som de ikke visste hvor "syk" var på forhånd.

Skrevet

Var i forbindelse med Hønemor... Håper ikke det er Gøril 29.08.07 det er snakk om..?

Skrevet

Prøv og søk på "Gøril" og "Charlotte"...

Skrevet

Er det Gøril eller Hotte Charlotte? Er det samme kanskje?

Off, så trist!! :-(

Håper det går bra med de!!!

Skrevet

De er ikke samme, nei.

Charlotte er høygravid med en muligens utro mann. Han sa han skulle på jobb i nordsjøen, men noen hadde observert han i Bergen. Hun ringte platformen, men han hadde ikke vært der siden juni...

Skrevet

Lurer på om dere ikke blandet inn mitt nick litt nå, men Girly 29. 08. 07 - Gøril har vel et nick med noe i april mener jeg å huske?

Mannen til Hotte Charlotte har kanskje vært utro. Vi får håpe at det ikke stemmer. Stakkars Charlotte har termin 21. august. Håper vi hører fra henne snart, rart med det, men blir jo faktisk bekymret for jenta - selv om jeg ikke kjenner henne. Unner ingen en sånn opplevelse.

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Gøril er en gravid sliter. I uke 11 trodde de sønnen ikke hadde lillehjerne, og nå har de funnet noen andre misdannelser og de vet ikke hvor syk gutten kan være. Det er kjempetrist!

Skrevet

Ååå, er jeg som roter... Bra det ikke var deg i hvertfall.

Skrevet

Huff, så trist! Jeg rotet visst litt sammen med Girly :-/

Mye tragiske skjebner her om dagen.

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Ja, det er utrolig urettferdig :-(

Skrevet

Fy for en tosk!!! (hvis han har vært utro). Stakkars dame. Håper hun finner ut at det er en misforståelse! Utroe folk er det værste jeg veit!!!

Skrevet

Gøril har hvertfall født, men ingen som har fått vite noe mer enda..! Håper alt går bra med dem, og at de vet mer om lillegutten snart..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...