<3A&A<3 Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Jeg er alene med 2 barn,de har 2 forskjellige fedre. Den ene pappan stiller opp,den andre så dattra si for første gang da hun var 2,5 år -var der litt i ett år(aldri alene!!) så dabbet det av ,nå kommer han skjeldent på besøk-så jeg har henne alene(mamma er jo kjempe flink til å stille opp da:)... Pappan til minsten er 25 år og bor hjemme hos mamma og pappa enda,han har sønnen sin annehver helg ,pluss litt til! Og det er jo kjempe bra... Men det er jo så klart litt kjipt for dattra mi som ikke har noe kontakt med pappa,mer enn at hun ser han 1 gang i året... Jeg vet om mange som har det sånn,skjønner ikke hvordan dissa mannfolka klarer det jeg assa! se ungene sine så skjeldent... Jeg hadde aldri klart det . Sønnen min er en skikkelig ramp,men savner han hver helg han er borte for det,og det er jo bare noen dager...
så var vi 4 Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Her har pappaen samvær 11 timer i uka, men vi skal skrive ny avtale snart. Med tid og stunder blir det nok samvær annenhver helg + en dag i uka tenker jeg. Men først skal ungen få venne seg til den nye leiligheta vi flytter til og barnehagestart. Han er 14 mnd (I dag faktisk )
AneB Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Pappaen til A bor så langt unna at det ikke går an å ha noen fast samværsavtale. Vi har heldigvis et godt forhold, så vi har vært å besøkt han noen uker i slengen nå i permisjonen, og han har vært her. Nå flytter han heldigvis nærmere (så det bare er 50 mil mellom oss), så da blir det lettere å sees oftere. Men vi er fortsatt avhengig i mange år fremover, tror jeg¨, at jeg er med på deler av samværet fordi de må bli kjent på nytt hver gang.
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Pappan til jenta mi bor 10 min unna, jobber i bhg, har overhodet ingen form for kontakt lengre... Forstå det den som kan.. Især når hele resten av familien hans er kjempeflotte og stiller opp...
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Jeg er alene med Mina på snart 11mnd. Vi flytter til Halden nå til helgen da jeg har skoleplass på høyskolen der. Fått dagmamma og leilighet.. Vi leier i underetasjen av dagmammaen, så har vært litt heldig kan man si hihi.. Pappaen til Mina bor i Oslo, så han kommer ned til Halden for å se Mina 1 lørdag i mnd. Så kommer vi til Oslo 1 gang i mnd, så han kan ha samvær da. Da bor vi hos mine foreldre i Oslo den mnd han skal ha samvær. I starten er det ikke overnatting, så får vi se hvordan ting blir etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå