Trollet73 Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Bare siste uken har jeg brukt over 5000,- og i går kjøpte jeg meg ny tang og mange nye dies Er det noen som har bruk for en blå? (har en til overs Nå har jeg brukt svimlende summer på denne hobbyen i år, men du verden så moro det er...
rødhette* Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Var inne og så på moonfruit, men så du ikke har lagt dem ut enda. Si fra når du har gjort det da
Trollet73 Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 He he...den siden laget jeg i permisjonstiden min. Jeg fikk dilla på å stanse ut figurer, og da jeg selv fikk dekket eget behov så tenkte jeg at jeg kunne lage diecuts for andre... Siden skulle liksom få folk til å bestille, og jeg skulle trykke... hi hi. Nå har det vel kommet inn hele 2(!) bestillinger etter at jeg laget den, så det har ikke tatt helt av akkurat :-) Nå er jeg tilbake i jobb, og trenger ikke lenger tidsfordriv, så den siden vil nok ikke bli så veldig oppdatert fremover. Men jeg har fremdeles mange dies, og lager for folk på bestilling om noen ønsker. Men jeg kommer nok ikke til å markedsføre det aktivt. Nå må jeg jo konsentrere meg litt om egen shopping og scrapping også.
rødhette* Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Kunne ikke du laget en liste over hvilke dies du har og sendt meg på mailen min? Bare hvis du gidder, altså
Trollet73 Skrevet 6. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2007 Etter at flere har spurt, så har jeg nå lagt de nye inn på siden min allikevel. Så nå venter jeg at bestillingene renner inn... He he :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå