Gå til innhold

Jeg shopper og jeg shopper...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare siste uken har jeg brukt over 5000,- og i går kjøpte jeg meg ny tang og mange nye dies :)

Er det noen som har bruk for en blå? (har en til overs ;)

 

Nå har jeg brukt svimlende summer på denne hobbyen i år, men du verden så moro det er...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var inne og så på moonfruit, men så du ikke har lagt dem ut enda. Si fra når du har gjort det da :)

Skrevet

He he...den siden laget jeg i permisjonstiden min. Jeg fikk dilla på å stanse ut figurer, og da jeg selv fikk dekket eget behov så tenkte jeg at jeg kunne lage diecuts for andre...

Siden skulle liksom få folk til å bestille, og jeg skulle trykke... hi hi.

Nå har det vel kommet inn hele 2(!) bestillinger etter at jeg laget den, så det har ikke tatt helt av akkurat :-)

Nå er jeg tilbake i jobb, og trenger ikke lenger tidsfordriv, så den siden vil nok ikke bli så veldig oppdatert fremover. Men jeg har fremdeles mange dies, og lager for folk på bestilling om noen ønsker. Men jeg kommer nok ikke til å markedsføre det aktivt. Nå må jeg jo konsentrere meg litt om egen shopping og scrapping også.

Skrevet

Kunne ikke du laget en liste over hvilke dies du har og sendt meg på mailen min? Bare hvis du gidder, altså :)

Skrevet

Har sendt deg mail. :)

Skrevet

Etter at flere har spurt, så har jeg nå lagt de nye inn på siden min allikevel.

 

Så nå venter jeg at bestillingene renner inn... He he :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...