Gjest Skrevet 3. august 2007 #1 Skrevet 3. august 2007 Ser at du kan saker og ting... Min sønn er 15 år og mistet faren sin i selvmord da han var 10 år... Han gråt aldri i etterkant og det ser ut som han klarer seg bra. Men jeg er engstelig...Tneker at han bærer mye inni seg. Bekymrer meg mye for han selv om han tilsynelatende har det bra. Ser du om alt går bra med han i livet? Han er født 110392............ Tusen takk hvis du orker=)
Gjest Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 For å se på han må jeg legge kort på han og det vil utfra slik jeg føler det være feil. Det ville være som å lese hans dagbok. For han har jo ikke spurt om å bli spådd..... Håper du forstår, det jeg kan gjøre er å legge kort på deg og utfra din posisjon se hva DU best kan gjøre for å hjelpe han fremover... Klem
Gjest Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Skjønner. Setter pris på at du legger kort på meg. Er født 090771...
Gjest Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 tar det senere...har en avtale kl.1300 hilsensjaman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå