Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok t-banen for en halvtime siden, og kom i snakk med en dame som satt seg ved siden av meg. Hun så ganske "sliten" ut, og snakket fryktelig mye. Mye av det hun sa var rent sprøyt, men hun fortalte også at hun var gravid, og at vannet nettopp hadde gått. Hun reiste seg og viste meg at hun var våt på innsiden av lårene. Jeg spurte om hun ikke burde komme seg til lege, men det ville hun ikke, hun skulle føde hjemme, helt alene.

Det var ikke godt å si om hun faktisk var gravid, hvis hun var, tipper jeg max fem måneder på vei. Selv påstod hun at hun var fullgått.

Det var ikke mulig for meg å avgjøre om hun snakket sant eller ikke, og hadde hun ikke vært våt nedover beina, hadde jeg nok tatt alt for bare vrøvl. Hun kan selvsagt ha tisset på seg, men det luktet ikke urin.

Jeg prøvde flere ganger å ymte frampå at det nok er fryktelig tøft å føde helt alene. Hun sa at hun hadde blødd mye, og jeg sa at da har ikke babyen det bra, men hun avfeide meg bare.

Vi gikk av på samme sted, og hun sa sånn ca hvor hun bor.

Jeg tenkte veldig på henne da jeg gikk hjemmover, og kom til at jeg ikke bare kunne glemme det. Dersom hun faktisk er gravid, er det stor sjanse for at barnet hennes lider veldig, og kommer til å bli født altfor tidlig. Jeg ringte politiet, og forklarte situasjonen, og heldigvis tok de meg på alvor. Ettersom jeg hadde omtrentlig adresse, skulle de prøve å finne henne. Uff, håper de finner henne! Men aller mest håper jeg at hun løy for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så vemmelig, godt du gjorde noe med det.

Skrevet

Huff. Håper som du at hun ikke var gravid, men bare "sprøyte gal". Håper uansett politiet finner henne, og kan ta en sjekk!

Skrevet

Oii da.. Får håpe henne blir funnet..

Skrevet

Om hun var gravid, så høres det ut som at det har tippa over for henne. Stakkars menneske uansett. Bra at du ringte. :)

Skrevet

Herregud så fryktelig! Hun er jo tydeligvis ikke helt 100%... Håper hun løy jeg også, men om ikke så kan hun jo faktisk bli tiltalt for drap på sitt eget barn om dette ikke går bra. Veldig bra at du ringte politiet! Uffa meg.. :( Grusomt!

Skrevet

skulle ønske flere var som deg, og brydde seg!!!

Venninna mi hadde 5mndrs mage når hun var fullgått, så det kan jo hende... Håper det går bra uansett!!

Skrevet

Nå ringte de fra politiet. De hadde funnet henne, og det viste seg at hun hadde løyet. Det var visst ikke første gang heller.

Men gudskjelov, allikevel! Mye, mye bedre at hun lyver enn at hun hadde snakket sant.

Håper hun får hjelp, stakkars menneske.

Skrevet

Åh, det var jo bra, men trodde ikke politiet ringte folk opp igjen og fortalte hvordan det går med folk. Det er jo strengt tatt ikke i henhold til personvernloven i det hele tatt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...